17. srpna 2011

My Week in Progress #7


Nové meme pořádané Nikki Finn.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
V sobotu jsem koukala na Monte Carlo a docela se mi líbil.

Čím sis naposledy udělala radost?
Navrhl jsem rodičům, že by mi mohli nechat udělat kreditku a oni souhlasili, teď už jenom tam dojít a nechat to zařídit.

Co se ti naposledy zdálo?
Mám takové tušení, že jsem citrónovým doutníkem zapalovala plachtu stanu!


Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Já si to zase nepamatuju!

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Švestkový čaj, fazolová polévka a maliny

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Ještě jsem naladěna na táborovou notu, takže si pořád prozpěvuju a pouštím tyto písně: 


Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Já chci zpátky na tábor, světe zařiď to!

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
V minulých dvou týdnech jsem se smála opravdu pořád. Ještě teď mě z toho bolí břišní svaly. No fakt! 

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Víte jaký je to zázrak, ta teplá voda kdykoliv ji chcete? Važte si toho, protože pak na vás díky dvaceti holkám před vámi nezbude teplá a vy musíte čekat až do večera, abyste se umyli! 

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři