24. srpna 2011

My Week in Progress #8

Nové meme pořádané Nikki Finn.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Lola and the Boy next door - Stephanie Perkins


Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Před chvílí jsem dokoukala Hannu a musím vám říct, že to je dost drsný a dost hustý film. Vřele doporučuji!


Čím sis naposledy udělala radost?
Srovnala jsem si knížky na poličce a teď z nich nemůžu spustit oči. 

Co naposledy se ti zdálo?
Poslední dobou spím strašně tvrdě a svoje sny si opravdu vůbec nepamatuju. 

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Ty umíš vypnout mysl? Jako televizi nebo rádio? :)

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Hmm, mám strašnou chuť na lečo, kofolu a na jablečnou müsli tyčinku

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Už jsem si přestala zpívat táborové songy, a vrátila jsem se k Within Temptation: 
Ten klip je strašně děsivý, ale nádherný!


Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Musíme vylepšit systém doručování balíčků, protože takhle to dál prostě nejde!

Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Ráno jsem vstala a ještě celá rozespalá jsem se vydala z pokoje. Jenže mi někdo zavřel dveře a já do nich vrazila plnou rychlostí! Po vlně nadávek jsem se opravdu zasmála.

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Budeme mít na angličtinu rodilého mluvčího!!


Co máš právě na sobě?
Tmavě modré tříčtvrťáky a oranžově batikované tričko, které se mi moc povedlo. 

2 komentáře:

  1. docela ti závidím s tím spaním, já už se týden pořádně nevyspala... :/

    A s těmi balíčky... Nevím čím to, ale přestaly mi chodit výzvy k vyzvednutí - dneska jsem ve schránce našla 3 opakované výzvy... :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to tedy netuším, co to mají na tý poště za bordel! :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři