14. srpna 2011

My week(s) 9

My week je meme vytvořené

Jak tak na to koukám, nezveřejnila jsem článek do tohoto meme v neděli mého odjezdu, takže to teď nějak rozkouskuju a všechno hezky popíši, aby to vám a hlavně mě, protože v tom mám teď trochu brajgl, dávalo smysl. Čtrnáct dní být mimo je docela nářez, ale hned bych se tam vrátila! 

Takže v tom týdnu před táborem jsem přečetla: 
 Pořád mi pijou krev Clockwork Angel (The Infernal Devices #1)

A napsala jsem recenzi na: 
Největší obrázek výrobku Sága prokletých – Morová rána Fallen (Fallen, #1)  ZR1023_Kjoko2.jpg ZR933_TemnyGryf.jpg

Morová rána - Margit Sandemo (Recenze)
Fallen - Lauren Kate (Recenze)
Výjimečná - Kristin Cashore (Recenze)
Případy Kjóko Karasumy 2 - Ódži Hiroi&Júsuke Kozaki (Recenze)
Temný gryf - Katie J. Taylor (Recenze)

Za čtrnáct dní na táboře jsem přečetla: 
Proroctví sester (Prophecy of the Sisters, #1) If I Stay (If I Stay, #1)

Právě čtu: 
Zavržený (Hush, Hush, #1)

Rozhodla jsem se dát Zavrženému druhou šanci a to z velké části proto, že nesnáším, když mám doma knížku, kterou moc nemusím a strašně mě to užírá! Prostě si na tuhle knížku chci udělat nový názor.

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři