14. srpna 2011

Výsledky tak trochu zapomenuté ankety...

Já jsem na tu anketu úplně zapomněla!! Je uzavřená už pěkně dlouho, ale já jí prostě totálně vypustila z hlavy. To je ale ostuda. 


Takže po pěkně dlouhé době tu máme výsledky ankety, ve které jsem se vás ptala: 

ČÍM SI TY NAŠE MILÁČKY ZAKLÁDÁTE?

A na první příčce se umístila odpověď...

Mám pár speciálních záložek - 28 hlasů (54%)
Druhé místo si vybojovala odpověď...
Kdejakým papírkem - 19 hlasů (37%)
Na třetí místo se vyšplhala odpověď...
Popadnu doma cokoliv, třeba i posmrkaný kapesník! - 7 hlasů (13%)
A na čtvrtém místě nám zbyla odpověď...
Zásadně čtu knížky s vlastní záložkou! - 4 hlasy (7%)

A s vyhlášením ankety je tu samozřejmě anketa nová! 
Nová otázka zní: 


POCHÁZÍ VAŠE PŘEZDÍVKA Z NĚJAKÉ KNIHY?

Třeba moje přezdívka vznikla díky čtení W.I.T.C.H., kde byla moje nejoblíbenější postavou Will, potom jsem si s tímto jménem hrála tak dlouhou, dokud nevznikla Willinda, kterou používám už od třetí třídy.

Takže hlasujte a do komentářů můžete prozradit úplně přesně, jak to vlastně bylo! :)


2 komentáře:

  1. Tak třeba moje přezdívka je zkrácenina mého nejoblíbenějšího jména Katerina, takže to není ani jméno nějaké postavy z knihy a ani mé vlastní. :D

    OdpovědětVymazat
  2. To je taky možnost...:) Katerina a všechny opisy Katherine se mi taky hrozně líbí. Pořád rodičům vyčítám, že se nejmenuju Kateřina! :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři