6. září 2011

30 Day Book Challenge - Day 30

Day 30: Nejlepší kniha, kterou jsi letos přečetl/a


Výjimečná - Kristin Cashore
Opravdu hodně dlouho jsem nad tímto přemýšlela, a nakonec jsem se k výsledku dopracovala. Je to Výjimečná. 
Nejenže jsem ji přímo zhltla v rekordním čase, ale taky jsem nad ní seděla dlouho do noci, což se mě moc často nestává. Opravdu jsem si ji zamilovala, je to brilantní knížka.

11 komentářů:

  1. To souhlasím, tahle kniha je absolutně bezva...:) krásně se čte a je to zas jiné téma než samý upíři a vlkodlaci...:) Už se těším až mi rodiče ze Slovenska přivezou druhý díl...:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty se máš, že ti má kdo přivést druhý díl! :))

    OdpovědětVymazat
  3. tuhle knížku mám moc ráda, ale hrozně mě mrzí, že se nechystají u nás vydat druhý díl, vůbec nechápu proč. Kdyby se aspoň dal na internetu sehnat alespoň ve slovenštině, tak bych byla spokojená

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě to štve, a dokonce jsme posílali emaily do nakladatelství s dotazama, ale nikdo se nám neozval. :-(

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli mi ji rodiče dovezou, tak vám ji klidně pak půjčím...xD

    OdpovědětVymazat
  6. To by od tebe bylo opravdu hezké, ale obávám se, že já bych ti jí pravděpodobně nevrátila, protože bych si jí chtěla přidat k Výjimečné, abych mohla koukat na to, jak krásně k sobě ladí. :DDD

    OdpovědětVymazat
  7. No tak jestli by to bylo takhle, tak bych ti ji fakt nepůjčila...xD protože i já chci koukat, jak k sobě ladí...xD no jinak zajímalo by mě jestli vydají i ten třetí díl...:)Myslím, že by měl být snad o Bitterblue...:) každopádně mě mrzí, že z pohledu Katsy je jen první díl, protože ona je jedna z mých nejoblíbenějších fantasy postav...:)

    OdpovědětVymazat
  8. Katsa je opravdu super! Přesně takhle si představuju skvělou hlavní hrdinku. :)
    Jak to tak vypadá, mohla bych si ji objednat v angličtině, takže by to mohlo být v suchu! Jupí! :DD

    OdpovědětVymazat
  9. Doufám, že tento film v poptávce na trhu

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři