30. září 2011

Měsíční chvástačka - Září

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde


Zahrnuje knihy -
           - zakoupené
           - darované
           - vyhrané
           - recenzní výtisky


Koupené knihy: 

Jelikož se mi Magie mrtvých opravdu líbila, vůbec jsem neváhala nad koupí druhého dílu. Sice jsem se k ní ještě nedostala, ale hřeje mě u srdce, že ji mám doma. 
Smečka byla opravdu dobrá knížka, takže jsem si musela koupit i Vzpouru. Tu jsem ještě nečetla a to zcela záměrně. Třetí díl je daleko, takže si ještě počkám a hezky si to časově rozvrhnu. Já vím, jsem strašně chytrá holka! :)
Where She Went mi objednal tatínek, stačilo mu jen ukázat, že je ve slevě a už byla v košíku. 
Jak na to tak koukám, září bylo ve znamení druhých dílů :)


Vyhrané knihy: 

JÁ VYHRÁLA!!! Vážně! A knihu mi poslala přímo autorka! Škoda jen, že přes nakladatelství, protože by bylo fajn mít ji s autogramem. Hodně fajn! Ale přeci jenom, já opravdu vyhrála!! :D

Recenzní výtisky: 

Jezdci časem jsem dostala, abych na ně napsala recenzi, která bude na FantasyPlanet! Juchůů! :)
Má noc je tvůj den vypadala skvěle a Vasalisův paradox jsem chtěla kvůli tomu, že je to detektivka a skvělá paní z Metafory mi je hned poslala. Ještě jednou děkuji! :)
Kjóko se mi opravdu líbí, takže jsem v nakladatelství poprosila o další díl. 

Pohled na všechny knihy: 
 

"Nové" poličky se již opravdu pořádně zaplňují a prohýbají a mamka mi pořád říká: "Nechceš s tím už přestat?!" 
Ne, opravdu nechci!! :D

8 komentářů:

  1. prosimtě, jak získáváš ty recenzní výtisky?

    OdpovědětVymazat
  2. Požádám o ně nakladatelství :)

    OdpovědětVymazat
  3. a máš je zdarma nebo něco platíš? já bych si totiž ráda četla ty knížky, ale nejsou na to peníze, tak mě napadlo, si žádat o tyhle výtisky. A ty si ty knížky vždy vybereš sama nebo je to někde psaný? jinak díky

    OdpovědětVymazat
  4. Na vzpouru se chystám a mám ji taky doma... Skrz videorecenzi... :D Má noc je tvůj den... To mě zajímá - mrknu na to... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Když se domluvíš s nakladatelstvím, tak ti posílají zprávy, který knížky teď vydávají a nabízejí ti je výměnou za recenzi, nebo si můžeš vybrat z jejich produkce, ale musíš mít kde, recenzi publikovat. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Where she went by som tiež chcela, ale ešte si počkám, či nevyjde v preklade. :)

    OdpovědětVymazat
  7. dobře díky a ještě jedna věc, kdybych chtěla knížku od nakladatelství fragment, nevíš na který mail jim mám napsat? vůbec se tam u nich na stránkách nevyznám

    OdpovědětVymazat
  8. Nemají o nich na stránkách nějaký ten dotazový formulář nebo tak něco? Myslím, že já jsem jim psala přes tohle. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři