4. září 2011

My books - My loves slaví narozeniny = soutěž!!


Ano, je to tak. Přesně 1. října to bude již rok, co jsem blog založila. Je to vlastně už strašně dávno, ale jako by to bylo včera. Docela mě překvapilo, když jsem si uvědomila, že už je to tak dlouho a já to opravdu vydržela dělat. Popravdě, nikdy mi blog tak dlouho nevydržel. Vždycky jsem ho po chvíli zrušila, protože mě to už nebavilo. Tento blog mě ale pořád baví a já věřím, že ještě hodně dlouho bude, nejen protože jsem díky němu našla spoustu skvělých knížek, konečně jsem začala číst v angličtině, ale hlavně kvůli tomu, že jsem se díky němu seznámila se spoustu skvělých lidiček, kteří chápou moje nadšení pro knížky a nikdy nemají ošklivé kecy kvůli tomu, jakou knihu jsme to zase přečetla. 
Tak dlouho jsem to taky vydržela díky vám, čtenářům,  to vy se sem občas vracíte, přečtete si ty moje slátaniny a necháte mi milý komentář. Mockrát vám děkuji!! 

A jak jinak by se vám měla odvděčit než soutěží! 
A o co budeme vlastně soutěžit?
Toho ale je! Knihy do soutěže věnovalo nakladatelství Eroika, Prostor a Metafora, mockrát děkuji!

Takže budeme mít rovnou ŠEST vítězů! Vážně!! 

- tři vylosovaní výherci získají knihy Má noc je tvůj den od Melanie Rose (info o knize) a Vasalisův Paradox od Raphaëla Cardetti (info o knize)
- jeden vylosovaný vítěz získá knihu Kolíne, Kolíne... stálo to za to od Radovana Dršaty (info o knize)
- jeden vylosovaný vítěz získá knihu Pavučiny touhy od Ivy Tajovské (info o knize)
- jeden vylosovaný vítěz získá knihu Žoržína od Blanky Kubešové (info o knize)
Všechny knihy znějí opravdu dobře, takže si pečlivě vyberte, o co máte zájem! :)



Pravidla soutěže: 
- Každý se smí zúčastnit pouze jednou, duplicitní vstupy budou smazány
- Musíte být starší 13 let
Musíte být Pravidelný čtenář tohoto blogu! (neboli GFC následovatel), protože je to soutěž na oslavu výročí a čtenářů!
- Podmínkou vstupu do soutěže je vyplnění soutěžního formuláře
- Můžete získat extra vstupy, které umožní, aby vaše jméno bylo ve slosování víckrát
Soutěž je otevřena pouze pro obyvatele České republiky (omlouvám se všem ze Slovenska!)
- Soutěž probíhá od 4. září do 30. září
- Vítězové budou vyhlášeni v den výročí blogu, tedy 1. října
- Každému výherci bude zaslán email s žádostí o jeho adresu, pokud mi na tento email neodpoví do 72 hodin bude vybrán jiní vítěz
- Výherci budou vybráni pomocí random.org pomocí Generátoru vítězů od VeEeeina známého programátora




Seznam všech extra vstupů, které můžete získat: 
- "Lajkujte" Facebookovskou stránku blogu
- Následujte mě na twitteru 
- "Lajkujte" na Facebooku nakladatelství Metafora
- "Lajkujte" na Facebooku nakladatelství Eroika
- "Lajkujte" na Facebooku nakladatelství Prostor
- Dejte ostatním vědět o soutěži pomocí statusů na Facebooku, Goodreads nebo Twitteru
- Zmiňte se o soutěži na vašem blogu pomocí článku nebo soutěžního obrázku (například v menu blogu)
- Mějte na vašem blogu odkaz na můj blog
- Bonusová otázka


Hodně štěstí všem a soutěžení zdar!!

11 komentářů:

  1. Panečku, parádní soutěž, děkuji, že jí pořádáš!! :) A gratuluji k roční práci na blogu!

    OdpovědětVymazat
  2. Díky VeEee! :)
    Tomuhle říkám pořádné nadšení do soutěžení!! :DD

    OdpovědětVymazat
  3. No to víš :) a možná mám na blogu něco, co by se ti na tu soutěž mohlo hodit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jupííí! :) To jsme rádi za další soutěž o super knížky :)) hned jsem se zapojila. :)) Vybrala jsem si knížku, která mi přišla zajímavá (také se hlavní hrdinka jmenuje Jana, tak to je snad osud :D) ale taky proto, že mi je jasné, ty první dvě si vybere většina, tak jsem chtěla mít větší šanci na výhru. :)
    Gratuluju k ročnímu vedení blogu. Člověk by nevěřil, že je to teprve rok, protože to tu máš opravdu slušně rozjeté. (říkám teprve, i když pro tebe je to "už", ale chápeš mě :D)
    Já mám blog už snad třetí blog (ano, opravdu asi třetí :D protože jsem ho zakládala v prváku a teď jsem ve třeťáku, takže žeby? :D) ale zatím jsem žádnou soutěž neměla...
    klidně bych se o nějaké knihy podělila, ale bojím se toho, že bych to nějak nezvládla :DD nevím, jak na to jednoduše :D
    ale určitě to někdy také udělám :) jenom doufám, že se mi tam taky někdo zapojí :DDD
    a chtěla bych se zeptat.. když říkáš, že knihy věnovalo tohle a tohle nakladatelství, tak ti je poslali zvlášť kvůli téhle soutěži? anebo jsi je musela číst taky? :)
    jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji ti za podporu! :D Ani nemáš tušení, jak hodně mě překvapilo, že už je to rok! Tohle je asi můj čtvrtý blog, myslím, ale ty předchozí mi vždycky vydrželi maximálně čtrnáct dní, takže je to pro mě trochu šok, že jsem to zvládla takhle dlouho a myslím, že mi ještě nějakou dobu vydrží. :)
    Opravdu mi je poslali jenom kvůli soutěži. :) Ty z Eroiky a Prostoru mi přišly v jedné krabici s ještě dalšími knížkami a paní z nakladatelství mi řekla, že si některé můžu vybrat do soutěže a s Metaforou jsme se přímo dohodli na těchto knihách! Někteří lidi jsou opravdu strašně skvělí! :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Will, nějak mi to nejde doručit ten e-mail. Jestli chceš, tak ti to můžu poslat na icq, jestli máš

    OdpovědětVymazat
  7. Tak snad už se to poslalo :) kdyžtak mi napiš e-mail, jestli ti to přišlo a nějaký ohlas :D ale ten spíš do komentářů :D jako jak se ti to líbí a tak :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vyplněno! Třeba konečně taky někdy něco vyhraju :D
    Jinak předčaná gratulace k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat
  9. Třeba...:D :D
    Děkuji za gratulaci! :)))

    OdpovědětVymazat
  10. Tak jsem formulář vyplnila, ale pak se mi sekl celej počítač.. :D Tak nevím, jestli došel.. :D Snad jo.. :)

    Jinak tééž gratuluji k roční práci na blogu ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je dobrá a chytrá soutěž :D A gratuluji k narozeninám :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři