7. září 2011

My Week in Progress #10


Nové meme pořádané Nikki Finn.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?


Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
V neděli jsem koukala na Anna a král. Tenhle film je úžasný a kdo neviděl, musí to rychle napravit. 

Čím sis naposledy udělala radost?
Koupila jsem si krásný karisblok do školy. A není jen tak nudně černý, ale s kiwi a to kiwi je úplně všude! :) 


Co naposledy se ti zdálo?
Z pondělí a ze včerejška jsem byla tak strašně vyčerpaná, takže jsem spala strašně tvrdě a myslím, že jsem mi ani žádný sen nezdál. 

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Bylo to v Bloodlines, když Adrian vypráví Sydney, jak umyl podlahu svýma vlastníma rukama, které nejsou určené pro manuální práci. 


Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Mám strašnou chuť na langoše s česnekem, broskev a kaktusový džus. To jsou chutě! :)

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?


Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Potřebuju se celé září vyhnout knihkupectví, jinak nebudu mít sešity na češtinu. 


Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Když se kamarádka začne o hodinu nudit, dělá si z vlasů vousy, a pak se na mě otočí a udělá obličej. Pak se má člověk soustředit na výklad Eposu o Gilgamešovi!


Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Dnes jsme měli jenom do čtvrt na dvě! Byla jsem dokonce doma dřív než mamka! 

Co máš právě na sobě?
Tepláky a růžové tričko s včelou. Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

3 komentáře:

  1. Karisblok? A kaktusový džus? Co to je? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kaktusový džus je strašně dobrý! I když teda trochu sladší než ostatní, ale já ho mám opravdu hodně ráda!
    Co je karisblok, jsem zjistila v pondělí, když ho po nás chtěla učitelka na češtinu. Takový ten sešit v pevných deskách, jak se do něj dají vkládat potom další listy. A ano, mám ho s kiwi! V článku přikládám foto. :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Ta písnička je.... áách! :) A kaktusový džus chci taky ochutnat!!

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři