14. září 2011

My Week in Progress #11

Nové meme pořádané Nikki Finn.


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Forsaken nebo také The Demon Trapper´s Daughter - Jana Oliver
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Film zase žádný, momentálně strašně sleduju seriály. Znáte Lost girl? Skvělé! 
Čím sis naposledy udělala radost?
Koupila jsem si Vzpouru!
Co naposledy se ti zdálo?
Poslední dobou jsem o sny nějak ochuzená. Večer padnu do postele, spím jak dřevo a vzbudí mě až ráno budík. 
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Nějak se stalo, že jsem na nic nenarazila. 
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Langoše, šopský salát a citronová kofola! 
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Nádherná písnička a úžasný klip!
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Týden se může zdát jako strašně dlouhá doba.
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Včera ve škole. Spolužák si do školy přinesl v igeliťáku kilo rýže a cvrnkal ji po nás. 
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Vyzvedla jsem si kreditku!! (S nákupy budu muset ale chvíli počkat, neboť jsem dostala od rodičů přednášku na téma "Hlavně ty peníze hned zítra neutrať!!")
Co máš právě na sobě?
Modroučkou sukýnku a hnědé tričko s puntíkama.
Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Jedna z nejvýznamnějších. Má maličkost! :)

2 komentáře:

  1. :)))) občas je i 5 minut delší než týden :D a gratuluji ke kreditce :))

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju song Frozen, vůbec zbožňuju WT <3

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři