21. září 2011

My Week in Progress #12

Meme pořádané Nikki Finn.


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Strange Angels od Lili St. Crow
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Na filmy teď vůbec nekoukám.
Čím sis naposledy udělala radost?

Koupila jsem si krásný, modrý lak na nehty.
Co naposledy se ti zdálo?
Já se nějak ty svoje sny vůbec nepamatuju. :(
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
zatracená paměť! :)
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Těstovinový salát a meloun, a langoše - já už se je opravdu musím udělat
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Úchvatná píseň!
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Španělština je táák krásný jazyk!
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Dneska ve škole, ale už si nepamatuju, kvůli čemu to bylo. 
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Pochopila jsem to, co bereme z matiky!! :)
Co máš právě na sobě?
Černé tepláky a modré tílko
Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Dnes bych povečeřela s kamarádkou. Měli bychom nudle a strašně bychom se pobavili. :)

4 komentáře:

  1. taky jsem si koupila brutálně krásný modrý lak :) a ve škole na mě jen všichni "hej čum jaký má nehty" :D (jsem úča) :D ps: lak od Essence :)

    OdpovědětVymazat
  2. španělština a krásný jazyk? :D vale vale...když myslíš...to jsi asi ještě nenarazila na subjuntiva, je to fakt zabijácký, tuhle hloupost mají snad jen španělé! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na nic takového jsem opravdu ještě nenarazila. Půl roku jsem se odhodlávala, že se začnu sama učit španělsky a v pátek jsem se k tomu odhodlala. Zatím jsem jakžtakž prošla výslovností, měsícema a dnama v týdnu. Teď mě čekají číslovky! :)

    OdpovědětVymazat

  4. My sweet friend, very nice and interesting you site.
    When you want to take refuge in good ballads of yesterday, today and forever in all languages and genres I invite you to visit my blog and listen me.
    This Saturday September 24, ten ballads from Czech Republic and Slovakia.
    In the texts, a bit of everything.
    I am a broadcaster of Argentina.
    Best regards from Rosario-Argentina
    Albert.
    http://baladasmp3.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři