28. září 2011

My Week in Progress #13

Meme pořádané Nikki Finn.


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
The Iron King - Julie Kagawa a už je na cestě! :)


Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Dneska jsem koukala na Relikvie smrti, druhou část. Musím vůbec říkat, že ten film je opravdu dobrý?


Čím sis naposledy udělala radost?
Koupila jsem si krásnou sukýnku! :)

Co naposledy se ti zdálo?
Přesně si ten sen nevybavuju, ale vím, že tam byl Václav Havel a mám takový dojem, že mi lakoval nehty! :)


Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Lhář 
"Mám divný pocit, že tamhleten blonďák na mě divně civí. Můžeš zjistit, jestli se nezajímá o mojí prdel?" (Loki převtělený jako nějaká holka na umělecké aukci k archandělu Gabrielovi, kterého přemluvil, aby mu dělal garde
Archanděl diskrétně pohlédl oním směrem a zamračil se jako pokaždé, když zkoumal něčí mysl. Pak trochu zrudl a přikývl. 
Loki se usmál.


Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Momentálně jsem po výborné večeři a vůbec na nic nemám chuť. 


Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co by jsi mu sdělila?
Miluju státní svátky uprostřed týdne! 


Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Poslední dobou se nějak nesměju. :(

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Dnes jsem spala stráášně dlouho! :)

Co máš právě na sobě?
Tmavé kalhoty a fialové tričko.


Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Šla bych na večeři s Carrie Bradshawovou, která by mě vzala do pořádně luxusní restaurace. 

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři