3. září 2011

On my wishlist #7


Meme z tvorby Book Chick City
Studentský účet zařízen, kreditka na cestě. Těš se Book Depository!! :D

5 komentářů:

  1. Stopping by to say hi!! Your blog is really cute!! And you're right, I don't understand any of it......but I did find the comment button!! :). Now if I can figure out which button means "publish"

    OdpovědětVymazat
  2. Kreditka zařízena, jo :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tyhle obálky vypadají úžasně! Přesně takhle by je měli vytisknout i u nás. Mě se ty naše české moc nelíbí. Nikdy bych si netipla, že uvnitř nich může být tak dobrý příběh (i když teda já jsem zatím četla první díl a tak odvařená z toho nejsem.. radši si je opravdu pak přečti všechny najednou :) jinak viz. moje recenze na blogu :D)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem je měla půjčené z knihovny a zamilovala jsem si je a říkám si, že bych je chtěla mít doma a tahle edice mi padla do oka hned. Šest knížek ve třech, krásné obálky a o hodně levnější! :DD

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři