14. září 2011

Výsledky ankety + nová anketa

A máme tu další vyhodnocování ankety. Sice zase trochu později, ale není to tak hrozné, jako minule. 
Tentokrát jsem se vás ptala zda vaše přezdívka pochází z nějaké knihy a celkem vás hlasovalo 36, což je velice úctyhodné číslo. A jak tedy anketa dopadla? 

Ne, používám svoje jméno, které jsem přetvořila. 75%
Je to jméno hlavního hrdiny.  11%
Je to nějak upravené jméno hrdiny a Používám své opravdové jméno. 5%
Pochází z knihy, ale vůbec to není jméno hrdiny. 2%
Moje přezdívka je jméno mé oblíbené postavy. 0% (Opravdu??)

Přece bych vás nenechala bez další ankety! To bych vám neudělala! :)
Takže tady je další anketní otázka: 

Čtete více knih najednou?
Pravidelně přeskakuju z jedné knihy do druhé.  
Mívám rozečtených víc knih a vždy si vyberu tu, která mě láká nejvíce.
Když mě jedna nebaví, nechám v ní záložku, ale čapnu jinou. 
Někdy ano, někdy ne. Záleží na situaci. 
Dříve pořád. Teď už vůbec ne. 
Nikdy jsem nečetl/a víc knih najednou a nehodlám s tím začínat. 

Tak co, jaká je vaše odpověď? :)

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři