27. října 2011

Ankety #4

Anketa nám skončila již před nějakou dobou a mě opět chvíli (čtěte: hodně dlouho) trvalo, než jsem si to uvědomila. No jo no, už asi začínám být senilní, skoro na všechno zapomínám! A nejedná se pouze o věci kolem blogu, ale tak nějak všeobecně. Ono je to v podstatě docela smutný, ale je to asi celkem jedno, že? :)

Takže, v minulé anketě jsem se vás ptala, zda čtete víc knih najednou. Celkem vás hlasovalo 59 a já vám všem moc děkuji za účast! 
Jak tedy hlasování dopadlo?  

Někdy ano, někdy ne. Záleží na situaci. - 20 hlasů
Mívám rozečtených víc knih a vždy si vyberu tu, která mě láká nejvíce. - 14 hlasů 
Když mě jedna nebaví, nechám v ní záložku, ale čapnu jinou. - 13 hlasů
Nikdy jsem nečetl/a víc knih najednou a nehodlám s tím začínat. - 5 hlasů
Dříve pořád. Teď už vůbec ne. - 4 hlasy
Pravidelně přeskakuju z jedné knihy do druhé. - 3 hlasy

Když už jsem se tedy dostala k vyhodnocení ankety, proč taky nezadat novou? ;)

Když si v knize oblíbíte nějakou scénu, kapitolu, jak často si ji čtete? 

Tak často, že jsem schopný/á ji přeříkat. 
Každý den.
Když se podívám do knihovny a uvidím knihu, ze které scéna je, vždy si ji přečtu. 
Občas mě přepadne taková chuť si scénu přečíst, že zkrátka musím.
Jen když se potřebuji uklidnit. 
Jednou za čas. 
Nikdy nečtu něco víckrát. 


A jako bonusová otázka: Jaká je vaše oblíbená scéna? 

Já mám dvě. Obě dvě to jsou poslední kapitoly.
Ta první je epilog ze Síly vzdoru (Hladové hry #3) a je to tak úžasné zakončení, že mě skoro vždy rozbrečí!
No, a ta druhá je poslední kapitola z Provinilých slastí (Anita Blake #1), zde Anita popisuje zranění z boje a Jean-Claudovo pozvaní na tanec. Taková pěkná třešnička na dortu! 

3 komentáře:

  1. Moja obľúbená scéna? :D Žartuješ! :D Tých je snáď 100! :D
    Ale dobre, skúsim to skrátiť :D
    1. Hunger Games - romantická scéna v jaskyni medzi Peetom a Katniss
    2. Awaken - prvý bozk medzi Maddie a Justinom :) Neskutočne nádherná scéna :)
    3. Divergent - keď Tris nahradila Ala pri hádzaní nožov :)

    Tak soms i povedala - šťastná trojka :D

    OdpovědětVymazat
  2. moc děkuji za informace o svého šéfa

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři