20. října 2011

Bylo nebylo #20


Meme pořádané Kath.
Vemte knihu, kterou právě čtete a podělte se o její první větu.


The Iron King (Iron Fey, #1)The Iron King 
Julie Kaqawa

Ten years ago, on my sixth birthday, my father disappeared.

Před deseti lety, na mé šesté narozeniny, zmizel můj otec.

5 komentářů:

  1. Damn it! To mi říkala i mamka:D A moje kreditka souhlasí:D Asi bych se nad sebou měla vážně zamyslet.:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle si hrozně chci přečíst, vypadá to hrozně dobře. Nevíš, jestli se to chystaj vydat v čr?

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec si neuvědomuju, že by se o vydání téhle série nějak mluvilo, ale zeptala jsem se ostatních a když něco zjistím, dám vědět! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Série by měla vyjít u Knižního klubu v příštím roce!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. :D jé, tak to je skvělí :) děkuji moc

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři