2. října 2011

My week #15

My week je meme vytvořené 


Přečetla jsem:
Lhář

Za minulý týden jsem přečetla opět jen jednu knihu a to Lháře, který se mi opravdu líbil, ale vážně? Jenom jednu? Já se musím dostat do formy! :)

Napsala jsem recenzi: 
Bloodlines (Bloodlines, #1)

S recenzemi bych taky měla pohnout, mám tu docela dost knížek ve frontě. Jenže já to opravdu nějak nestíhám! :( Naivně jsem si myslela, že tak dvě, tři zvládnu dnes, jenže jsem musela udělat protokol na fyziku a teď se tu mořím s převáděním čísel do různých soustav a jsem ráda, že jsem to z toho sešitu vůbec pochopila. :(

Právě čtu: 

Ano, právě čtu Eona a dost se mi to líbí. Nemám na to ale moc času, takže jsem ráda, že přečtu pár stránek denně. 
Ach jo, už aby byly prázdniny! :)

1 komentář:

  1. Přesně tak, jak je škola, tak na čtení vůbec nemám čas...:( Už aby fakt byly nějaké ty prázdniny...:) I když vánoční mají jen prý týden...:(

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři