16. října 2011

My week #17

My week je meme vytvořené 

Přečetla jsem: 
Největší obrázek výrobku EREBOS – Hra, která zabíjí!

Tak jsem si myslela, že jsem se trochu rozjela a ono nic. Učení a příprav do školy jsem měla strašně moc, ještě ke všemu jsme byli v divadle (představení bylo ale úžasné!), v pátek jsem měla prodlouženou a včera měla prodlouženou druhá skupina z tanečních, takže jsem ani doma moc nepobyla...:( 

Napsala jsem recenzi: 
Jednu jsem skutečně napsala a na dalších pracuju. Ta napsaná si ale na publikaci bude muset ještě chvilku počkat, ale rozhodně o ni nepřijdete...;)

Právě čtu: 
magie-spaluje
Magie mrtvých si doma chvilku počkala. Po dočtení Erebosu jsem na ní měla ale tak strašnou chuť a náladu, že jsem se na ní hned vrhla. :)

2 komentáře:

  1. Erebos - Hra která zabíjí bych si chtěla taky moc přečíst, vypadá to zajímavě. Magie spaluje jsem už četla, moc hezký, nemůžu se dočkat dalšího dílu, tenhle bych přečtený během chvíle, škoda, že je to tak krátký. Přeji hezké počtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, Kate já si rozhodně užiju! :))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři