23. října 2011

My week #18

My week je meme vytvořené 



Přečetla jsem: 
magie-spaluje
Magie spaluje (Kate Daniels #2) - Ilona Andrews


Napsala jsem recenzi na: 
ZR1028_Kjoko3.jpg
Případy Kjóko Karasumy 3 -  Ódži Hiroi&Júsuke Kozaki (Recenze)


Právě čtu: 
The Iron King (Iron Fey, #1)
The Iron King (The Iron Fey #1) - Julie Kagawa


Kdyby nebylo školních výletů, přednášek, tanečních a rodinného víkendového moštování, byla bych tuhle knížku přečetla o moc dříve. Nestalo se...
Chci ji ale dočíst dneska, protože se mi to opravdu dost líbí a už bych jí chtěla mít přečtenou! :)
To samé platí i o recenzích, něco jsem ale přeci jen napsala. Teď už chybí jen finální úpravy a budou tu co nevidět! :)

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři