30. října 2011

My week #19

My week je meme pořádané 



Přečetla jsem: 
The Iron King (Iron Fey, #1) Největší obrázek výrobku Lovkyně snů – Procitnutí Největší obrázek výrobku Spící město   
The Iron King (The Iron Fey #1) - Julie Kagawa
Procitnutí (Lovkyně snů #1) - Lisa McMann
Spící město - Martin Vopěnka
Deníky Carrie B. (Deníky Carrie B. #1) - Candace Bushnellová
Léto ve městě (Deníky Carrie B. #2) - Candace Bushnellová


Už jsem vám říkala, jak miluju prázdniny? Zvlášť když můžu mít čtecí noc a číst, číst a číst...
Stačila jedna čtecí noc a přečetla jsem Deníky Carrie B, a Léto ve městě! Jej!! 


Napsala jsem recenzi na: 
Největší obrázek výrobku EREBOS – Hra, která zabíjí! 
Erebos - Hra, která zabíjí! - Ursula Poznanski (Recenze)
Jezdci časem - Alex Scarrow (Recenze)


Ano, taky jsem měla víc času na psaní! A recenzi na Jezdce času byla dokonce psaná pro web FantasyPlanet!! 


Právě čtu: 
Největší obrázek výrobku Ztracený svět v PODZEMÍ
Ztracený svět v podzemí (Podzemí #1) - Roderick Gordon & Brian Williams 

A opět nasazuju šnečí tempo...

1 komentář:

  1. juj aj ja by som chcela tak veľa voľného času :)) možno raz keď budem na materskej :D alebo v dôchodku :D (ak nepočítam týždeň alebo dva letnej dovolenky)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři