5. října 2011

My Week in Progress #14

Meme pořádané Nikki Finn.

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Se školou jsme byli na Lidicích. Úžasný film, ale znovu ho vidět opravdu nemusím. 


Čím sis naposledy udělala radost?
Uklidila jsem si knihovnu, utřela jsem prach a všechno tam krásně srovnala, v blízké době si ale plánuju knihovnu úplně přeorganizovat a přeřadit a strašně se na to těším! :)

Co naposledy se ti zdálo?
Vím, že v tom snu vystupovala kamarádka a říkala mi, že něco dělat nesmím. Vůbec si ale nepamatuju, co to bylo. 

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Čas od času mluvím sama k sobě. Dávám si velmi dobré rady. Někdy se jimi dokonce i řídím.
(Anita Blake, Provinilé slasti)
Více zde: http://www.anitablakebooks.cz/

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
myslivecké zelí s knedlíkem, čokoládová zmrzlina a kaktusový džus (to mám ale chutě! :))


Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mu sdělila?
Čím víc se učím, tím víc si potřebuju odpočinout a tím víc čtu! Hurá! :)


Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Charakteristika postav z Hamleta na literatuře. "A jak se změnil Hamlet v průběhu děje?" "No, na konci byl tak trochu mrtvý." "Ano, to je opravdu velká změna!" 


Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Už máme půlku tohoto hrozného týdne za sebou! 


Co máš právě na sobě?
hnědé kalhoty, černou košili a žluté crocsky - krásná kombinace! :)


Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
dneska asi nebudu vůbec večeřet...

2 komentáře:

  1. Na odpovědi ve třetí otázce toho moc směšného není :D ale to čtvrté slovo mě dostalo :D

    OdpovědětVymazat
  2. No jo no, to se mi zase něco povedlo! :DD

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři