13. října 2011

My Week in Progress #16

Meme pořádané Nikki Finn.


Já vím, já vím, je čtvrtek. Včera jsem ale vůbec nic nestíhala, neboť jsme jeli ve čtyři do divadla a vrátili jsme se kolem půlnoci. Toto meme mám ale strašně ráda, takže doufám, že vám to tolik nevadí...:)

Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Druhý díl Jezdců času: Day of The Predator od Alexe Scarrowa

Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Film jsem neviděla žádný, ale včera jsem byli v divadle na představení Přelet nad kukaččím hnízdem a bylo to úžasné...

Čím sis naposledy udělala radost?
Došla jsem si zkusit opravdu moc krásný šaty. Sice mi vůbec neseděly, ale byly tak nádherný. Musela jsem je mít na sobě aspoň jednou!


Co naposledy se ti zdálo?
Kamarádka mě poprosila, abych jí koupila svetr. Šla jsem tedy do města, ale vzala jsem to přes koncert Within Temptation. Hráli píseň Angels, píseň skončila a já jsem najednou Sharon podávala Eiskaffee,  tu ledovou kávu v krabičce, Sharon si kafe vzala a nabídla se, že mě svým autem odveze do města! :)

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Status mého kamaráda na FB, který vychází z chatu: 
A: Bůh je tu
L: Já jsem tu už půl dne.
K: Já jsem tu už dlouho
P: Ano, právě jsem přišel
Inu, gympl...


Tři věci, na které máš právě teď chuť?
švestkový perník, kofola a rizoto


Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Otevřu si svůj blog a pouštím si Shot in the Dark...:)

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mu sdělila?
Nestíhám, nestačím...., promiňte vážení, mám veliké zpoždění...:)


Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Spolužák dnes ve škole předváděl smutnou sépii...Ta je ale roztomilá! :D


Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Asi se mi dnes povedlo naučit otecka Jive, docela brzy, když máme zítra prodlouženou...


Co máš právě na sobě?
Tmavé kalhoty, fialové tričko s dlouhým rukávem a jsem zabalená v dece - je mi hrozná zima


Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Jsem už po večeři, takže příště...:)

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři