19. října 2011

My Week in Progress #17

Meme pořádané Nikki Finn.



Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
U mě vedou seriály!! 

Čím sis naposledy udělala radost?
včera jsem si koupila obrovské množství nudlí s kung paem a snědla jsem to na posezení! :)

Co naposledy se ti zdálo?
Úplně přesně si to nepamatuju, ale vím, že tam figurovala zmrzlina a ruka... Hodně divný sen! :)

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Pročítala jsem si hlášky z Gossip Girl a tahle mě dostala: 
recepční v hotelu:(má v ruce mobil Sereny, který mu zanesl Dan)Jak víte, že to byla slečna Van Der Woodsen, když jste tam nic nečetl? A jak víte, že je hostem hotelu?
Dan:Poslyšte, když princ našel Popelčin střevíček, nikdo ho neobviňoval, že by byl fetišista přes boty!
 více hlášek: zde

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Palačinky, palačinky a palačinky...celým bytem voní a já jen čekám, až budou dopečeny...:)


Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mu sdělila?
Musíme zařídit, aby bylo víc prázdnin! :)


Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Když jsme dnes jeli autobusem z Koněpruských jeskyň a spolužáci na celý autobus zpívali včelku Máju!


Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Nemáme žádný úkoly!!!


Co máš právě na sobě?
Tepláky, tričko s dlouhým rukávem, svetr a strašně silný ponožky s kravičkama...je mi hrozná zima


Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Strašně ráda bych povečeřela s nějakým středověkým králem. Byla bych jeho ctihodný host, měla bych na sobě nádherné šaty a celý večer bych se parádně užila.

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři