1. října 2011

Vyhodnocení narozeninové soutěže

Dnes je prvního října!! A to znamená, že tento blog slaví roční výročí!!! Páni, já se vážně divím, že jsem ho vydržela vést rok a ještě jsem vůbec nikdy neměla chuť s tím seknout, vážně! Opravdu hodně se divím. 
A aby byla zachována tradice, zapila jsem to zeleným čajem, který jsem upíjela i při zakládání. :)
Jenže vás moje výlevy o tom, jak jsem šťastná moc nezajímají, že ne? :)  Vás zajímá něco jiného... Přesněji řečeno výsledky narozeninové soutěže a jelikož jsem tak strašně šťastná, nemám náladu na to, to nějak výrazně zdržovat. :)

Takže, tady jsou výsledky:

Knihu Má noc je tvůj den a Vasalisův paradox vyhrávají...
annejude BookAddiction

Knihu Pavučiny touhy vyhrává...

Knihu Žoržína vyhrává...

Moc gratuluju! Zkontrolujte si email! :)
Všem, kdo se zapojili, děkuji a přeji vám štěstí někdy jindy, třeba v další soutěži...
Jdu si udělat další čaj! :D

12 komentářů:

  1. :D Gratuluji a příště tedy i se mnou :D

    A též jdu na čaj :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, strašně moc ti děkuju a gratuluju ostatním šťastlivcům;)
    A blahopřeju i tobě a blogu k dosažení prvního úspěšného roku:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, když můžu rozdávat štěstí! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Páni! Díky! Už jsem odpověděla na mail a pořád tomu nevěřím :D Hrozně moc díky, gratulace ostatním výhercům a i tobě a blogu k narozeninám ;)

    OdpovědětVymazat
  5. uááá, já jsem vyhrála, to není možný :D
    díky moc a všecko nej tvému blogu, přeju ještě velkou spoustu podobně plodných let! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Také gratuluji všem výhercům...:)

    OdpovědětVymazat
  7. :D Já z toho mám stejnou radost jako vy z výher! Bože, celý jeden ROK!! :D

    OdpovědětVymazat
  8. :-O... wow!... páni!... já vyhrála... to je úžasný... děkuji moc :)... mám obrovskou radost..

    OdpovědětVymazat
  9. Klasicky.. :D můžu jenom gratulovat výhercům :D
    a doufat, že bude další soutěž ;)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři