22. listopadu 2011

Ankety #5

Anketa nám skončila již před nějakou chvílí a já jsem na ni zase vzpomněla až teď. Tedy, já jsem ale ostuda!

Takže v anketě číslo čtyři jsem se vás ptala Když si v knize oblíbíte nějakou scénu, kapitolu, jak často si ji čtete?
 Celkem vás hlasovalo 42 a zde jsou výsledky:

Občas mě přepadne taková chuť si scénu přečíst, že zkrátka musím.        26 hlasů (61%)
Když se podívám do knihovny a uvidím knihu, ze které scéna je, vždy si ji přečtu.       6 hlasů (14%)
Jednou za čas.            4 hlasy (9%)
Tak často, že jsem schopný/á ji přeříkat.      3 hlasy (7%)
Nikdy nečtu nic víckrát.         2 hlasy (4%)
Jen když se potřebuji uklidnit.           1 hlas (2%)
Každý den.      0 hlasů

K této anketě byla ještě přihozena bonusová otázka, na kterou jste mohli odpovídat v komentářích anketního článku. Jediný, kdo se s námi ale o svou oblíbenou scénu podělil, byla Stormy! Takže jí mnohokrát děkuji a zde je její odpověď:

Moja obľúbená scéna? :D Žartuješ! :D Tých je snáď 100! :D
Ale dobre, skúsim to skrátiť :D
1. Hunger Games - romantická scéna v jaskyni medzi Peetom a Katniss
2. Awaken - prvý bozk medzi Maddie a Justinom :) Neskutočne nádherná scéna :)
3. Divergent - keď Tris nahradila Ala pri hádzaní nožov :)

Tak som si povedala - šťastná trojka :D

Jelikož mě teď žádná otázka nenapadá, zatím novou anketu dávat nebudu. Ale až něco uchvátí moji mysl, bude to zde! :D
(Můžete mi dát nějaké tipy…;))

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři