1. listopadu 2011

Měsíční chvástačka - Říjen

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde


Zahrnuje knihy -
           - zakoupené
           - darované
           - vyhrané
           - recenzní výtisky

Knížky, které jsem si koupila: 
Sapphique (Inkarceron #2) - Catherine Fisherová
Krásní (Oškliví #2) - Scott Westerfeld

Tento měsíc jsem se opravdu rozjela. Spoustu knih jsem dostala, dostala jsem i několik recenzních výtisků, dokonce jsem i vyhrála. Spoustu knih jsem si ale i sama koupila. A na moje finanční poměry jich je opravdu hodně!!
S kamarádkou jsem strávila den v Praze ničím jiným než procházením obchodů a knihkupectví. Původně jsem neplánovala tolik knížek, ale spíše nějaké oblečení, žádné mi ale napadlo do oka, takže jsem se uchýlila ke knihám. ;) Takže jsem si koupila Léto ve městě, Sapphiqua a Krásné a v jednom úžasném antikvariátu jsem si pořídila Vězně z Azkabanu. Skoro se to stydím říct, ale nemám doma Harryho celého, takže se ho teď pokouším získat a mé snažení bylo docela úspěšné. Už mi zbývají jen čtyři...
Přebyteční je kniha, kterou jsem sháněla dost dlouho. Všude je vyprodaná, takže jsem opravdu nadšená, že jsem ji našla. Byla to totiž moje první dystopická kniha a moc se mi líbila. 
Důkazem mého úplně prvního nákupu s mojí vlastní kreditkou je kniha Strange Angels. A jsem strašně ráda, že jsem si ji pořídila. Se čtením ale ještě chvíli počkám a začnu, až budu mít doma alespoň druhý díl.
V Praze jsem koupila ještě jednu knihu. Teď vám ji ale neukážu, budete si muset počkat do 6. prosince. To je datum, kdy se rozjede Vánoční knižní hop pořádaný skvělou Syki! Určitě jste si všimli krásného buttonku nahoře v pravém menu. Slibuju vám, máte se na co těšit! ;)

Knížky, které jsem dostala: 

Mám strašně hodného tatínka!! Jen tak mimo řečí jsem prohodila, že se mi líbí pár knížek a že jsou teď i dost levně...objednal mi The Iron King a The Iron Daughter...Za čtrnáct dní za mnou přišel on, jestli bych si nechtěla nějaké knížky objednat!! Tak jsem neváhala objednala jsem si The Iron Queen a předobjednala The Iron Knight. Ve vydání, které mám zajištěné vyjde až v lednu, ale mám ho jisté!! 

Knížky, které jsem vyhrála: 

Na Facebookovských stránkách nakladatelství CooBoo jsou ohromní!! A díky "Víkendovkám" jsem získala Tajný kruh - Zasvěcení a Tajný kruh - Otrokyně!! Díky moc! 
Vyhrála jsem knížku na blogu autorky!! Netrpělivě jsem knihu vyhlížela a když přišla, myslela jsem, že něco udělám naší pošťačce. Hezky si jdu domů a už z dálky vidím, jak na našich panelákových schránkách leží žlutá obálka, kde ji může kdokoliv sebrat. A samozřejmě byla pro mě a byl v ní právě Amaranth. Byla jsem opravdu naštvaná, protože to mohl kdokoliv sebrat a o takovouhle knihu bych přišla opravdu nerada, protože je s věnováním!! Chápete to?! S věnováním!! *Happy dance*

Knihy, které jsem dostala na recenzi: 
Spící město - Martin Vopěnka
Chuť krve (Stefanovy deníky #2) - L. J. Smith, Kevin Williamson, Julie Plec

Miluju recenzní výtisky!! A zvlášť když jde o tak skvělé knihy od úžasného nakladatelství. Jsem za ně strašně moc vděčná a mnohokrát Vám děkuji!!

Tak, a tady jsou všechna moje říjnová zlatíčka: 
Opravdu jsem se moc rozšoupla...Pamatujete na moje "nové" poličky, které mi byly postaveny někdy na začátku července? No, tak teď jsou už skoro plné...Takže vůbec nevím, kam ty knížky budu dál dávat! 
Já za to ale nemůžu! Kdo jim má odolat, když jsou tak úžasné a přijdou mi až domů?? ;)
Ale možná se trochu uskromním, protože dá strašnou práci naházet sem všechny odkazy. Vážně! Je to strašná dřina! 

9 komentářů:

  1. ty bláho, to je knih! den chození po knihkupectví - taky bych si dala říct, jen co mi sroste kotník, tak asi vyrazím, jak si tak čtu, kdo si co kde koupil, tak zelenám závistí (aspon jsem si ale objednala pár knih z bookdepository, třeba na Water for Elephants se moc těším). A jsem moc zvědavá, jaká bude série The Iron King atd., ty obálky jsou nádherné, tak snad obsah nezklame.

    OdpovědětVymazat
  2. Wow:O taková kopa.. taky bych si dala říct:D Některé knihy jsem z tama už četla, ale co ti závidím, jsou ti Krásní. Taky už bych se mohla dokopat k tomu, abych si je taky koupila:)
    No a musím se přidat k Melori. Den chození po knihkupectví bych taky brala;)

    OdpovědětVymazat
  3. wow wow wow, prekrásna nádielka s úžasnými knihami :) tíško závidím :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je ale nádielka ! Úžasné knihy, gratulujem ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. ticho závidím.... :)) Som zvedavá že aký je Tajný kruh, lebo teraz z toho spravili seriál a ten ma moc nechytil tak že či kniha bude aspoň za niečo stáť...

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je hromada. To bych měla na měsíce čtení jen tuhle várku. :D Tak si to užij.

    OdpovědětVymazat
  7. Nejnáááádhernější!!:D
    Závidím - Iron King a další díly, Strange Angels.. ale ze všeho nejvíc - Přebytečné .. mám pocit, že ta kniha je k nesehnání!!

    OdpovědětVymazat
  8. Melori: Co nejdřív se uzdrav, ať můžeš vyrazit na okružní jízdu. Je to bezva! ;)

    Kelsí: Já jsem se rozhodla, že si počkám na celou sérii a pak teprve začnu číst. :)

    Sue: Musím říct, že se to nádherně poslouchá. :D Určitě máš ale zase jiné knihy, které ti můžu závidět já...;)

    Lexie: Děkuju!! ÁÁ..já jsem tak šťastná!!

    Princezná: Četla jsem první Tajný kruh a bylo to docela dobré, tak uvidíme, jak se to vyvine....

    Anonymní: TO já si užiju!! ;))

    Dý: Já je sháněla tak strašně dlouho!! A konečně!! Třeba se ti je ještě povede někde sehnat. A teď jsem zjistila, že mají celkem tři díly a že ostatní u nás nevyjdou, což mě strašně štve!! :(

    OdpovědětVymazat
  9. Tý brďo! :D Jsem hrozně zvědavá, co řekneš na Iron King, Queen a Daughter :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři