13. listopadu 2011

My week #21

My week je meme pořádané 

Přečetla jsem:
Čísla. Na útěku
Na útěku (Čísla #1) - Rachel Wardová


Tento týden jsem přečetla pouze jednu knihu...Kam jsem to dopracovala? :)


Napsala jsem recenzi na: 
Největší obrázek výrobku Lovkyně snů – Procitnutí Největší obrázek výrobku Ztracený svět v PODZEMÍ
Procitnutí (Lovkyně snů #1) - Lisa McMann (Recenze)
Ztracený svět v podzemí (Podzemí #1)Roderick Gordon & Brian Williams (Recenze)


Za to jsem ale publikovala dvě recenzi, což není tak špatné, když vezmu v potaz, jak málo času jsem měla! ;)


Právě čtu: 
Největší obrázek výrobku Temné vize – Odhalení
Odhalení (Temné vize #1) - L. J. Smith


Na Temné vize jsem byla docela zvědavá a musím říct, že to zatím vypadá opravdu dobře! 

2 komentáře:

  1. Aké tú tie Temné vízie? :) Páči sa ti to? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zatím se mi to opravdu líbilo, všechno bylo takové tajemné. Teď ale Kait objevila opačné pohlaví a je tak trochu zblázněná do kluka ze sousedního pokoje. Tak uvidíme, jak se to vyvine...;))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři