21. listopadu 2011

My week #22

My week je meme pořádané 

Jeho úkolem je zrekapitulovat vše, co jsme za daný týden přečetli, zrecenzovali a co právě čteme.


Včera jsem příspěvek do tohoto meme nestihla napsat, tak ho budu publikovat až dnes. (Doufám, že mě neukamenujete...:))


Přečetla jsem:
Největší obrázek výrobku Temné vize – Odhalení  
Odhalení (Temné vize #1) - L. J. Smith
Sladká jak krev (Tina Salo #1)- Petra Neomillnerová
Vzpoura (Smečka #2) - Andrea Cremerová


Napsala jsem recenzi na:
Největší obrázek výrobku Krásní mrtví – Arizona Největší obrázek výrobku Percy Jackson – Zloděj blesku
Arizona (Krásní mrtví #2) - Eden Maguire (Recenze)
Percy Jackson - Zloděj blesku (Percy Jackson #1) - Rick Riordan (Recenze)


Právě čtu: 
Včera jsem dočetla Vzpouru a teď se nemůžu rozhodnout, po jaké knize sáhnout. Mám doma docela velký výběr, ale stejně tak nějak nevím...Tak ještě počkám, jestli mi něco nového nepřijde a potom se rozhodnu! ;))

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři