2. listopadu 2011

My Week in Progress #18

Meme pořádané Nikki Finn.


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Viděla jsem Van Helsinga a docela dost se mi líbil.

Čím sis naposledy udělala radost?
Koupila jsem si diář na rok 2012. Já jsem na diáře tak trochu vysazená...:)


Co naposledy se ti zdálo?
Vím, že to byl strašně bláznivý sen, ale vůbec si ho nepamatuju.

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Moje oblíbena hláška z Citty of Fallen Angels od Cassie Clare: 
Izzie: "...Do you even really know how vampires are made?"
Simon: "Well, when a mommy vampire and daddy vampire love each other very much..."


Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Mám obrovskou chuť na pomerančový džus, která přebíjí všechny ostatní chutě! :)

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mu sdělila?
chci na kurs španělštiny
chci na archeologický výzkum
chci se zlepšit v němčině
chci se víc věnovat psaní
chci víc číst
CHCI ODSUD VYPADNOUT
(Mám dneska opravdu divnou náladu...)


Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Dneska, když jsem házely po kulturním centru vlaštovky...Neptejte se mě na podrobnosti, pamatuju si z toho jenom ten smích :)


Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Ježíšek mi včera objednal knížečky!!


Co máš právě na sobě?
Černé tepláky a šedivé tričko s logem Zelené stezky - Zlatého listu


Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Dnes bych ráda povečeřela sama se sebou... nemám moc společenskou náladu :(

5 komentářů:

  1. taky dávám bod hlášce :D a tvému sdělení světu :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Van Helsinga taky dost můžu, navíc tam hraje Jackman:D
    Přidávám se k holkám přede mnou ohledně hlášky - už abych si CoFA taky přečetla!
    Jojo, musím uznat, že dneska je něco divného ve vzduchu. Jinak knížečky ti přeju i závidím:)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako hláška je bezkonkurenční a náš Van Helsing též :) Celý tenhle week in progress lajkuju :D

    OdpovědětVymazat
  4. Možná bych sem tu funkci lajkování mohla dát, co? ;))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři