16. listopadu 2011

My Week in Progress #19

Meme pořádané Nikki Finn.


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
film jsem neviděla žádný, ale pořád dokola koukám na trailer na The Hunger Games
Čím sis naposledy udělala radost?
Mám už připravené všechny dárky a z toho mám opravdu velkou radost!

Co naposledy se ti zdálo?
Taťka se rozhodl, že mi předělá pokoj a vymaloval mi ho na strašně zářivou oranžovou...

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
momentálně dost sleduju Teorii velkého třesku a tam se to hláškama jenom hemží...nejhorší je, že si je moc nepamatuju! :(


Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Pizzaaa, čokoládová zmrzlina a šopský salát

Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Kath ji dala na FB a já ji od té doby poslouchám pořád dokola...
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mu sdělila?
Jsem šťastná!!


Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Dnes ve škole, jdeme dolů ze schodů, povídáme a kamarádka najednou leží na zemi... nikdo ji vlastně neviděl padat, prostě najednou... byla na zemi...


Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Relativně dobře jsem zvládla test z matiky a jsem fakt ráda! ;)


Co máš právě na sobě?
tmavé kalhoty a fialové tričko


Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Dnes večer mám opravdu náladu na večeři s rodiči

2 komentáře:

  1. tak s těma hláškama naprosto souhlasím, Teorie velkého třesku je na to úžasná, jedinou, kterou si pamatuju je Basinga! :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři