23. listopadu 2011

My Week in Progress #20

Meme pořádané Nikki Finn.


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
The Dark Divine - Bree Despain
Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Koukala jsem s taťkou znova na druhou část Relikvií smrti...musím říkat, že je to skvělý film?
Čím sis naposledy udělala radost?
Přetáhla jsem si do notebooku seriály!
Co naposledy se ti zdálo?
Vím, že to bylo docela dost děsivé, ale nic přesnějšího si nepamatuju
Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Bazinga!!
Tři věci, na které máš právě teď chuť?
popcorn, na něj mám opravdu dost velkou chuť, česnekovohermelínová pomazánka, která je na ještě teplých slunečnicových rohlíčcích...mňam! 
Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mu sdělila?
Tenhle týden mám opravdu zvláštní náladu, jsem docela rozjívená a jsem celkově taková veselá (a ne, nic v sobě nemám!) Je to vážně divný, dokonce mě baví se učit i matiku... Co to se mnou je? 
Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Na biologii..."Tak mi řekněte, co jsou retroviry." Soused: "No, paní učitelko, to jsou přece viry z osmdesátejch, to ví každej..."
Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Dnes slavím týden se svým notebookem. Jak jsem to bez něj mohla před tím přežít, to mi řekněte? 
Co máš právě na sobě?
Pohodlné tepláky, tričko a mám takové strašně teploučké pantofle 
Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Dnes večer bych strašně ráda povečeřela s kamarádkou, zašli bychom na pizzu a vedli samé holčičí řeči...

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři