12. listopadu 2011

On my wishlist #17

Meme z tvorby Book Chick City
Publikuj pár knih, které si chceš pořídit.


Wither (The Chemical Garden, #1) Shatter Me Crescendo (Hush, Hush, #2)
Wither (The Chemical Garden #1) - Lauren DeStefano
Shatter Me (Shatter me #1) - Tahereh Mafi
Crescendo (Zavržený #2) - Becca Fitzpatricková


Doma mám Zavrženého a po druhém přečtení jsem docela zvědavá na Crescendo a na Ticho (vyjde 29.11. info). Už dvakrát jsem na Crescendo koukala v knihovně, ani jednou jsem si ho ale nepůjčila. Pravděpodobně si ho nakonec, někdy v budoucnu koupím, ale ještě uvidím...
S Wither a Shatter me je to ale jiné. Tyhle dvě knížky si chci přečíst strašně moc, jakože opravdu hodně moc! Tak moc, že asi ještě zkusím přemluvit Ježíška, tak mi můžete držet palečky...! ;)

1 komentář:

  1. To já se do série od Beccy Fitzpatrickové přímo zamylovala a nemůžu se dočkat až vyjde Ticho. Přijde mi, že snad do 29. nevydržim ;).

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři