27. listopadu 2011

Vánoční řetězovka - První adventní neděle

Vianočná reťazovka
Máme tu první adventní neděli, v mnoha domácnostech už se začíná péct cukroví a u někoho se dělá velký vánoční úklid (na příkaz rodičů toto postihlo i mě…)
Na knižních blozích to ale znamená něco úplně jiného, i když ten úklid u někoho taky platí. Začíná nám velká spousta vánočních projektu a jedním z nich je právě Vánoční řetězovka, kterou pořádá Sue ze Secret World of Deep Soul!
Řetězovka spočívá ve vyplnění několika otázek, které se týkají Vánoc.

1.      Co máš na Vánocích nejraději?
Atmosféru. Je to takové poklidné období, kdy se snažíme se moc nedohadovat, všude voní cukroví…hmm…prostě nádhera!
Já strašně ráda dávám někomu dárky, takže mám vždycky obrovskou radost, když se jim líbí. Mmožná jsem z toho nadšená víc jako oni!

2.      Jaké zvyky máte v rodině?
Nevím, jestli se to dá nazvat přímo zvyk, i když asi ano, ale o Štědrý den vždycky koukáme na Tři veterány a při nich připravujeme večeři. Já nastrojím stůl a pod každý talíř umístím několik šupinek. U nás neexistuje, abychom měli k večeři něco jiného než rybí polévku (jak já se na ni těším!!), a kapra s bramborovým salátem, který se mamce vždycky tak povede, že se občas vykradu na balkón, kde ho máme schovaný a po troškách ho tam užírám… Potom jdeme do jiného pokoje čekat, až Ježíšek zazvoní a můžeme si rozbalit dárečky.

3.      Do kdy jsi věřila na Ježíška?
Víte, že ani nevím? Prostě jsem najednou jedny Vánoce už nevěřila. Ale ta představa tu je pořád, píšu dopis Ježíškovi, vždycky udělám takové ty šipky, aby trefil ke stromečku a podobně. Téhle představy bychom se rozhodně neměli vzdávat, vždyť je to tak krásné!

4.      Jaké dárky máš nejraději?
Nesnáším, když se dávají dárky jenom proto, že se prostě dávají. Takže mám vždycky radost z dárku, který někdo vymyslel opravdu pro mě. Miluju dárky, které někdo sám vyrobil, od kamarádky většinou dostanu náušnice. Jí se vždy tak povedou, že si ji okamžitě zamiluju.
Dárek musí být od srdce…

5.      Jaký je tvůj nejoblíbenější dárek z dětství?
Abych to trochu stočila na knihy, nikdy jsem je jako dárky nedostávala, protože rodiče zastávají názor, že knihy jsou zbytečné (Jak ohavné, že?)
Dárek, ze kterého jsem měla největší radost, bylo krásné modré rádio, které přehrávalo cédéčka!! V té době jsem byla jediná, kdo měl, takže to mou radost ještě zvětšilo! 

2 komentáře:

  1. ver mi poznám ten pocit ked ti povedia, že knihy sú zbytočné, vtedy by som vraždila, lebo vždy hovorím každý má na to svoj pohlad ... ja darčeky dávam strašne rada a je jedno kedy či už počas roka alebo na vianoce :)

    OdpovědětVymazat
  2. u mojej maminy to je tak že prečo si knihy nepožičiam z knižnice ale proste u mna to je tak že ja tú knihu potrebujem vlastniť inak sa to nedá :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři