23. listopadu 2011

Waiting on Wednesday (32)

Wating on Wednesday je týdenní meme, pořádané Breaking the Spine
Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.


Obsidiánový motýl (Anita Blake 9) 
Laurell K. Hamilton

Anita Blakeová žije ve světě, kde jsou upíři, zombie či vlkodlaci běžnou součástí společnosti. Živí se jako oživovatelka zombií a zákonná popravčí upírů. Pomáhá také policii při vyšetřování nadpřirozených trestných činů, což se však občas kříží s jejím soukromým životem.
Stává se totiž součástí nejen milostného, ale i mocenského trojúhelníku, jehož další dvě strany tvoří vnitřně rozervaný alfa vlkodlak Richard a neskutečně okouzlující a vlezlý upíří vládce města Jean-Claude.
Anita považuje svou sebeúctu za důležitější než vlastní život, dokonale rozumí zbraním, čelí čarodějnicím a ghúlům, zdivočelým lykantropům i najatým zabijákům, v milostných vztazích však často neví, má-li dát přednost vlkodlačímu vytí či upířím špičákům...

...
Anitu Blake jsem začala číst někdy na začátku loňského léta a jakmile jsem přečetla Provinilé slasti, věděla jsem, že okamžitě musím přečíst i další. Anitu jsem potom četla téměř nepřetržitě. Po dočtení sedmého dílu se mi ale nějak dál nechtělo. Nejenže jsem byla nucena číst další díly na počítači, ale opadlo ze mě to šílenství. Ke konci roku jsem přečetla ještě Modrý měsíc a začala jsem číst i Obsidiánového motýla. Zase mě to chytlo, ale v té době začal zlobit počítač a vždy se po nějaké době vypnul, takže jsem nikdy neměla ani náladu začínat. Od dubna jsem zhruba v polovině... Až ale vyjde, rozhodně si ho přečtu hezky celý a pořádně...Je to přeci Anita Blake a mě už se po ní stýskalo!!

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři