30. prosince 2011

Blogové stromečky

Tento projekt má na svědomí Stormy.

Letos zdobení stromečku vyšlo jen a jen na mě a mě to ohromně bavilo. Už jsem měla dost těch všelijak barevných ozdob a jak náš stromek vždy vypadal úplně stejně. Ještě ke všemu máme stromeček umělý a je ještě starší než já. A vždycky vypadá úplně stejně! Rodiče ale k živému nepřemluvím, prý je z něj moc nepořádku (kdybyste ale viděli, jak tento opadává...). 

Takže jsem se na to vrhla. Vykašlala jsem se na rodičovské připomínky a udělala jsem to podle sebe. Pokusila jsem se ho tak nějak sladit a myslím, že se mi to v rámci možností i možná povedlo. Sice tam není tolik ozdob jako vždy, ale aspoň zase není přeplácaný. 
Jelikož už jste vlastně měli možnost náš stromeček vidět, přikládám jinou fotku. Chtěla jsem sem dát nějakou, kde jsou i dárečky, ale taťka jaksi zapomněl vyfotit pouze stromeček... Takže té osoby vzadu si vůbec nevšímejte!


2 komentáře:

  1. Dyť ti to sluší.. :D A mimochodem u nás ti taky něco nechal Ježíšek ;)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři