2. prosince 2011

Měsíční chvástačka: listopad

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit

Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde

Zahrnuje knihy -
           - zakoupené
           - darované
           - vyhrané
           - recenzní výtisky

S notebookem přichází mnoho nových možností. Jako třeba koukání na filmy hezky v teple postýlky. Nebo třeba nahrávání videí! 
S velkou oblibou sleduju videa In My mailbox a vždycky jsem chtěla zkusit jedno takové nahrát. Řeknu vám, není to žádná sranda… Nahráváte deset vteřin a najednou do pokoje vlítne mamka, že si mám jít okamžitě zkusit šaty… Strašně opakuju slova… Dělám divné věci s rukama…

Ale i přes to, to byla docela zábava!  (Nelekněte se mě, prosím!)
Líp jsem asi začít vážně nemohla, co?
…S hodně velkým nadhledem!!
Ta kamera je ale zrádná, neplatí tu normální levá a pravá strana…
Kolikrát že jsem hodně asi zopakovala?
Ty náušnice vypadají celkem dobře, co?
Co já tý mamce jenom pořídím?
Zatracenej březen…
Ale třeba bych mohla jet s ní, a vzít skoro celou knihovnu a objíždět autory…
Je to spin-off série?
Vánoce jsou tady! Vánoce jsou tady!!

Knihy, které jsem si koupila: 
Shatter me - Tahereh Mafi

Recenzní výtisky: 

Pochlubte se, jaké máte úlovky za listopad? ;))

16 komentářů:

  1. Jů.. :)) krásný video! :))
    Máš příjemný hlas, a ty si příjemná a je to celý boží! :D
    Koukám, že v tvém okolí čte hodně lidí v angličtině:) Já jsem nedávno donutila kamarádku, aby zkusila něco v angličtině .. :D Tak jsem ji půjčila Airhead od Meg Cabot .. sice ještě louská, ale co?!:D
    Parádní knížky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Video se mi líbí, mluvíš sympaticky a máš pěknou ofinu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé video, jsi moc sympatická a tvůj hlas taky. Jestli budeš natáčet videa i nadále, tak budu moc ráda. Já plánuji video na vánoční chvástačku. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé video, vážně mě pobavilo - samozřejmě v dobrém:D

    Nad obálkami jsem se rozplývala s tebou, jsem zvědavá na tvou recenzi na Shatter Me.

    Jinak díky za tip na dárek k příštím Vánocům. Kamarádka čte občas taky v angličtině a Agathu Christie zbožňuje, tak škoda, že mě to nenapadlo dříve.

    Budu se těšit na další video;)

    P.S. Pěkné náušnice:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty máš neskutočne príjemný hlas! :) Video je perfektné a teším sa na ďalšie ;D Síce by som mohla video natočiť i ja, ale... so svojim hlasom... uff :D Netrúfam si :D

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, obdivuju lidi, kteří jdou do natáčení videí ;) Netušila jsem, že Forever má takovou hezkou obálku...ach jo, já ji chci taky :D

    U mě v okolí, kromě dvou lidí, nečte vůbec nikdo, takže je škoda, že si taky nemůžeme takhle kupovat knihy ;)

    Video se ti moc povedlo, těšíme se na další ;))

    OdpovědětVymazat
  7. Naozaj super video...závidím všetky knihy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Čeho bych se lekala? Jen jednou ses zakoktala, což obdivuju vzhledem k tomu, že je to tvé první video. Jen mě zaráží jedna věc... To opravdu tolik lidí umí číst kinížky v angličtině? Já v angličtně nepřečtu ani ň a to už se angličtinu učím šestým rokem... :( Možná bych se mohla obhájit tím, že je mi 13. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jsem ráda, že se video líbilo!
    Ono není tak těžký přečíst knížku v angličtině. Jde o to, vybrat si tu, kterou si vážně chceš přečíst a nezmatkovat u každého slovíčka, které nevíš. ;))

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, jsi hrozně milá a sympatická :)
    Vždycky mě úplně bolí, když vidím někoho takového, kdo miluje knížky, mluví o nich s láskou, věnuje jim čas a přitom je tak daleko.. protože vím, že s takovýma lidma bych si hodně rozuměla. I s tebou :)
    Do těhle memen se moc nezapojuji... i když bych mohla. :) Ale nevím, nedovedu si sama sebe představit, jak mluvím do kamery a ukazuji všem své knížky. Myslím, že už takhle mě mají doma všichni za pořádného magora. :D Navíc to, že mám notebook v obýváku a nemáme wifi, tak moc klidu nemám. :D A pak to, že většinu knih si stejně půjčuju v knihovně, takže se nemůžu pyšnit cizím peřím. :D
    Navíc nemám vůbec čas psát ani recenze, natož natáčet nějaká videa. Nepíšu si ani své měsiční chvástačky.. i když, když nad tím tak přemýšlím, tak bych mohla začít. :) Proč ne.. když nikomu nebude vadit, že se budu chlubit s knížkama, které jsem ulovila v knihovně. :D Asi udělám jednu Vánoční chvástačku.. i s knížkama, které jsem ostatním darovala. :) Chci letos dát hodně knížek. Každému, u koho vím, že by si jí přečetl, tak tomu dám knihu. Jsou to totiž ty nejlepší dárky. :)
    Jinak, buď ráda, že máš v okolí tolik lidí, kteří čtou. A dokonce v angličtině!! Myslím, že letos si nějakou z těch knih, kterou chci vyberu i v anličtině... musím to zkusit. Miluju ten jazyk a chci ho umět pořádně. A jak jinak se v něm můžu zdokonalovat, než tím, co mám nejradši? :) Takže nemohla bys mi poradit? :D Chci tři knihy - Křídla, Chvíli před koncem a Nádherné bytosti. Nevíš, která z nich bude dobrá na začátek v orignále? :D

    OdpovědětVymazat
  11. ja to štýlové :D obdivujem ťa za odvahu, ja by som seba asi takto na blogu nevycapila :P ale ty si bola super a knihu sú tiež super :)

    OdpovědětVymazat
  12. Páni,obdivuju tě,protože já bych si na video netroufla :D Já bych taky chtěla mít tak jednoduché nakupování dárků.U mě čte tak maximálně jeden kámoš jinak rodinka vůbec :) a ještě v angličtině! No,to už vůbec ne :D Těším se na další video :))

    OdpovědětVymazat
  13. Něco bych řekla, ale radši budu zticha! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Páni, žárlím!
    Ale chtěla bych se tě zeptat: Jak sis řekla o recenzní výtisky? já psala knížnímuklubu a prej teď žádný nemaj a fragment mi neodpověděl. Když tak mi napiš a dej nějakej užitečenej kontakt. :)
    Jane (kokrjana@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  15. Taky bych si na video netroufla :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři