31. prosince 2011

Měsíční chvástačka: prosinec 2011

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde

Zahrnuje knihy -
           - zakoupené
           - darované
           - vyhrané
           - recenzní výtisky


Ano, nevzdala jsem to a natočila jsem další video!!


Knihy, které jsem si koupila: 
Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
Clockwork Prince - Cassandra Clare
Virus - Kathy Reichs
Defiance - Lili St. Crow
Reckoning - Lili St. Crow

Recenzní výtisky: 
Sukuba 2: Na vrcholu - Richelle Mead
Prokletý maturiťák
Pokrevní pouta - Richelle Mead
Hladová přání - Tereza Matoušková

Darované knihy: 
Betrayals - Lili St. Crow
Divergent - Veronica Roth
Fire - Kristin Cashore
Anna Dressed in Blood - Kendare Blake
Delirium - Lauren Oliver
The Unbecoming of Mara Dyer - Michelle Hodkin

Vyhrané knihy: 
Metro 2033Dmitry Glukhovsky
Blood Bound - Rachel Vincet


Tak se pochlubte, co vám bylo naježeno?? ;)

12 komentářů:

  1. juuuu koľko knižiek :) krása krása :) Fire je úžasná! Som zvedavá čo povieš na Divergent a Anna Dressed in Blood, lebo na tie sa chystám ASAP (čo možno nebude tak skoro ako by som chcela :-/)
    aj tebe krásneho silvestra a všetko naj do nového roka!!

    OdpovědětVymazat
  2. Já dnes také udělám video, nejdřív mjusím dodělat recenzi na Zlodějku duší :D Začátek mě hodně pobavil, jako vážně !! :D U tvého videa :D
    Jinak zááááávidím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jak koukám na to Delirium tak jsem si uvědomila, že ve svém videu jsem Lauren Oliver vyslovovala jak se to píše :D

    OdpovědětVymazat
  4. Super video! Je skvělý nápad to takhle dávat do videa hezky :-) Máš úžasné webovky a jsi moc sympatická :-))

    Jinak tu spoustu knížek ti úplně závidím, kde na to berete peníze? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jáá padnu!:D
    úžas,úžas! :) Závidím všechny .. až na 2.. protože ty mám taky. :)
    Mara Dyer, Deliriun, Anna♥... :)
    (momentálně mě vůbec neštve, že je závist škaredá vlastnost!)

    OdpovědětVymazat
  6. Wau to je knih :) To video je originální nápad a povedlo se ti . A pak že já dostala hodně knih (9) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Páni! Tvá videa se mi opravdu líbí, opravdu skvělá práce a nádherné knížky!!! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky, můžu se zeptat, jak jsi se dostala k těm recenzním výtiskům? Moc díky za odpověď :)) Můžeš mi když tak odepsat na můj blog, díky.. :-))

    OdpovědětVymazat
  9. Wow, super knihy!Skoro všetko máš v angličtine, aj ja chcem vediet tak super angl., aby som mohla čítat najnovšie knihy.:D Na Delirium sa velmi tešim, lebo som čítala Kým dopadnem a bola skvelá.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty seš tak neuvěřitelně sympatická holka! :)

    Gratuluju k takovému počtu knih, ať se dobře čtou :) Anna dressed in blood mě ohromně nadchla, jens mě trochu vyděsila tím červeným inkoustem :D Koupím si jí tak jako tak, ale nejsem si jistá, jak se mi ta červená barva bude číst - přeci jen je to nezvyk :)

    OdpovědětVymazat
  11. Co budeš dělat s dvěma knížkami? :D Mmmm... no to nevím, že by nějaká giveaway?:D
    Nálož knížek je solidní. :D Já mám od Vánoc jenom tři nové.. :( Ale nestěžuju si, protože se k nim dostanu stejně asi až někdy v létě:DD
    Skvělý video zas:)
    asi půjdu oběhnout pár nakladelství, jestli mi také nepošlou něco od nich.. :) když jsi mi takhle dala typ, kteří zas rozdávají:)
    jinak happy new year i tobě! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. aaa fire
    aaa delirium
    to delirium je naozaj krásne! ja ho mám v inej verzii, v paperbacku, ani som nevedela, že takáto vôbec existuje :DD

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři