4. prosince 2011

My week #23

My week je meme pořádané 

Jeho úkolem je zrekapitulovat vše, co jsme za daný týden přečetli, zrecenzovali a co právě čteme.


Přečetla jsem: 

Chuť krve (Stefanovy deníky #2) - L. J. Smith, Kevin Williamson&Julie Plec

Napsala jsem recenzi: 
Čísla. Na útěku 
Na útěku (Čísla #1) - Rachel Wardová (Recenze)

Právě čtu: 
ZR1103_Tanec_ve_stinech.jpg

Tento týden byl docela náročný. Sice se nic moc ve škole nedělo, ale stejně to bylo divný. A v pátek jsme měli Mikulášskou, takže to byla docela jízda a v sobotu jsem šla na Mikulášskou druhého kurzu, což byla další pořádná jízda... Ale všechno tak nějak stíhám! Jen jak jsem ve videu říkala, že Tanec ve stínech dočtu maximálně dnes, tak to jsem se právě díky Mikulášským trochu přepočítala...;)

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři