7. prosince 2011

My Week in Progress #20

Meme pořádané Nikki Finn.


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Girl in the Arena - Lise Hains


Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Už jsem se vám svěřovala s tím, že teď hodně sleduju seriály? ;) Vždycky si nějaký vytipnu a ten potom zkouknu...a takhle jsem díky naší učitelce na fyziku za velmi krátkou dobu viděla všechny dostupné díly Teorie velkého třesku. 

Čím sis naposledy udělala radost?
Mám už připravené všechny dárky pro kamarády a pro rodiče je už mám alespoň vymyšlené! ;)


Co naposledy se ti zdálo?
Vím, že v tom figurovala nějaká divná místnost a já v ní byla na exkurzi, ale víc si nepamatuju. 

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=271457179571289&set=a.192079887509019.65608.192078934175781&type=1&ref=nf

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Čokoládová zmrzlina s višněmi...ananas a šopský salát! (Jí vím, to jsou kombinace, co? :))


Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Cheryl Lynn - Got to be real
Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mu sdělila?
Já chci sníííh!!


Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Jak už jsem říkala minulý týden, mám teď nějak dobrou náladu, takže se směju tak nějak často a opravdově! ;)

Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Šaty na věneček už mám doma!!


Co máš právě na sobě?
Tmavé tepláky a tričko s Miky Mousem!


Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Dneska bych ráda povečeřela sama v doprovodu nějakého dobrého filmu...;)

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři