16. prosince 2011

Vánoční foto výzva #1


Dnes tu máme můj první příspěvek do Vánoční knižní-foto výzvy pořádanou Nikki Finn
Vánoce už jsou opravdu za rohem, a proto nesmím zapomenout zveřejnit fotky, které jsem zatím spáchala.

Knihu, kterou čteš - Shatter me se sem svojí obálkou skoro i hodí!
Dárek (Zabalený) - Nikdy nezabaluju dárky nějak extra dopředu, můžu je mít doma připravený skoro měsíc, ale zabaluju je skoro na poslední chvíli. 
Andělíček - Andělíčky mám pověšené na zácloně! 
Nápoj - K Vánocům rozhodně patří čaj! Anebo Coldrex, v mém případě…
Svíčka - krásná svíčka, která nám stojí na stole… mě se tak líbí! 
Něco, co sem nepatří - Takhle se učím… po ruce mám něco na zub a něco na zapití. Rozhodně to sem nepatří! 









2 komentáře:

  1. hej, super fotky :)... hlavně mi děláš chutě s těma medvídkama :D miluju gumíky!

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři