5. prosince 2011

Vánoční knižní hop


Soutěžní hop je souhrn soutěží, které se vyhlašují na určité období. Čtenáři potom "hopkají" z jednoho blogu na druhý a užívají si možnosti mnoha soutěží.
Vánoční knižní hop organizuje Syki z Knižního doupěte


A o co budeme soutěžit tady? No, jen se na to podívejte...
Mám tu pro vás připravenou úžasnou knihu od Phillpa Pullmana, Zlatý kompas! A bonus pro vítěze, bude si moci vybrat, zda knihu chce v češtině nebo v angličtině! Ke knize ještě získá několik záložek! (viz fotka)
To ale není samozřejmě všechno...
Budeme mít ještě další čtyři výherce, kteří získají takový balíček. Ten bude obsahovat plakát a záložky! 
Každý výherce ještě získá malou drobnost ode mě...nechte se ale překvapit...;)
Takže celkem budeme mít pět vítězů! 
Za poskytnutí výher v podobě plakátů a záložek děkuji mnohokrát nakladatelství Fragment!! 

A co musíte udělat pro to, abyste měli šanci vyhrát?
Stačí vyplnit kontaktní informace a být "Pravidelným čtenářem" (viz pravé menu), potom ještě odpovíte na soutěžní otázky, které se týkají Vánoc a je to. Jste v soutěži! ;)
Vyplněním dalších kolonek ale můžete získat několik extra vstupů, které zvyšují vaši šanci vyhrát. Záleží ale na vás, zda je vyplníte.  


Teď ještě několik pravidel:
- Každý se smí zúčastnit pouze jednou, duplicitní vstupy budou smazány. 
- Musíte být starší 13 let, jinak prosím pouze se souhlasem rodičů nebo zákonného zástupce.
- Soutěž je otevřena jak pro Českou tak i Slovenskou republiku!!
- Soutěž probíhá od 6. do 22. prosince. 
- Výherci budou zveřejněni 24. prosince (nebo co nejblíže tomuto datu)   


Celkem se účastní celkem šestnáct blogů! 
Podívejte se jaké: 





5 komentářů:

  1. Jejda... Nevadí, že jsem se zapsala už včera? Jsem to ale mamlas... Ale jinak Zlatý kompas je bezva. Teď ho ještě mít v knihovně... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě že tak. :D Celý formulář vyplňovat by mě štrechlo. :D To jsem ale sobec... Ty se tady s tím pipláš a já už bych naříkala, že bych to musela znovu vyplňovat, kdyby něco... :/ Radši už mlčím jako hrob. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za pěknou hopovou zastávku. Zlatý kompas jsem ještě nečetla.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten plakát s Hunger Games a záložku Erebos! :D Ještě vyhrát... :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři