18. prosince 2011

Vánoční řetězovka - Čtvrtá adventní neděle


Vianočná reťazovka
To to tak letí? Vážně už je poslední adventní neděle?

16. Dáváš a dostáváš na Vánoce dárky?
Dárky dostávám, ale bohužel to u nás funguje tak, že už od září, co si pořídím, většinou oblečení, „mám pod stromeček.“ Potom někdy v listopadu rodiče přijdou s ohranou otázkou, co bych teda chtěla. Já jim předám seznam, oni většinu věcí vyškrtnou a potom prohlásí, že už mám vybráno, takže nemám s ničím jiným počítat. Vážně otrava…:(

17. Kupuješ dárky v předstihu nebo až těsně před Vánocemi?
Pro někoho opravdu v předstihu, jak jste mohli vidět v listopadovém videu, a některé až na poslední chvíli.

18. Jak vypadá váš stromeček? Máte ho laděný jednobarevně nebo tak nějak mixově?
Bohužel máme starý, otřesný umělý stromeček, který pamatuje ještě starý byt. A každý rok na něj dáváme ty samé otřesné ozdoby. Sice nevypadá tak špatně, snažím se ho vždycky tak nějak jinak upravit, ale už mě to vážně nebaví. Já chci něco nového!

19. Jaký dárek pod stromečkem nesmí chybět?
Každoročně si kupujeme jeden větší rodinný dárek, letos například nový pevný telefon. Sice ho třeba už před Vánoci používáme, ale vždy ho zase zabalíme, aby byla nějaká legrace.

20. Jaký nevtipnější dárek jsi dostala?
Všichni asi víte, že moje skutečné jméno je Hanka, (a já ho stráášně nemám ráda!). No, a před loni byl jeden kamarád opravdu hodně vtipný. Koupil mi krabici pracího prášku „Nová Hanka!)“ ;))

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři