4. prosince 2011

Vánoční řetězovka - Druhá adventní neděle

Vianočná reťazovka
Kdo by to byl řekl, ale už tu máme druhou adventní neděli. A to znamená již druhou část Vánoční řetězovky, jejímž autorem je Sue ze Secret World of Deep Soul!
Tak se podíváme, co si pro nás tentokrát připravila za otázky.

6. Patří podle tebe k Vánocům sníh, anebo jsou ty pravé Vánoce i bez něho?
Vánoce bez sněhu nejsou ty krásné Vánoce! Bohužel počasí naše modlitby moc nevyslýchává, takže se občas musíme spokojit s velkým málem, ale alespoň malý poprašek snad vždy byl. A my si občas dozdobujeme okna takovým tím sněhem ve spreji, abychom alespoň měli sníh při pohledu z okna.

7. Vaříte na Vánoce tradiční jídla?
Vždyť bez rybí polévky, řízečků a bramborového salátu by ani nebyly Vánoce! To musí být! A víte, jak já se na to těším? Strááášně moc!

8. Jaké dárky nejraději dáváš?
Vždy se snažím vybírat takové dárky, aby udělali co největší radost. Nezaleží na ceně, nebo na tom, co všechno musím udělat, abych ho mohla darovat. Dárky musí být od srdce a ne jenom proto, že se prostě musí dávat.

9. Jaká je tvoje nejoblíbenější Vánoční pohádka?
Jak už jsem říkala minule, vždy se koukáme na Tři veterány. Sice to není tak úplně pohádka, ale k mým Vánocům tak nějak patří. A potom je tu klasika, aneb Tři oříšky pro Popelku. A ještě skvělá pohádka Anděl páně! (Možná si ji pustím, dříve… ;))

10. Jaká je tvoje nejoblíbenější Vánoční skladba?
Vždy si u večeře pouštíme kazety s koledami, které máme snad sto let. Za to to jsou ale asi nejlepší verze koled, jaké jsem kdy slyšela. 

2 komentáře:

  1. Taky se hrozně moc těším na štědrovečerní večeři... :) A Anděl páně je opravdu skvělá pohádka!

    OdpovědětVymazat
  2. No já jsem právě stále na vážkách. Originální obálka Before i fall se mi hrozně líbí. A taky ten název je mnohem lepší, než ten náš český.. už dlouho na ní pomrkávám. :) A to, že je napsaná v jednoduché mluvené angličtině je to, co přesně potřebuju.. ale na druhou stranu si říkám, že tenhle příběh bude hodně emotivní a já si ho chci užít. Vím, že u toho budu jistě brečet, ale v té anglické verzi nevím.. co když tomu nebudu úplně tak rozumět a nebude to na mě mít stejný účinek? :D Nevím, ty jsi byla z toho na měkko? Užila sis to jako českou knihu? :) Asi možná zkusím v originále Křídla :) do Nádherných bytostí jdu teda stoprocentně česky. No.. nevím :) o všem rozhodne moje oblíbené knihkupectví :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři