11. prosince 2011

Vánoční řetězovka - Třetí adventní neděle

Vianočná reťazovka
Vánoce se blíží ohromnou rychlostí a s tím souvisí i třetí část Vánoční řetězovky z tvorby Sue.

11. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční kniha?
Vánoční knížku nemám žádnou. Ale občas si čtu nějaké pohádky, takže leda to by se za ní dalo považovat.

12. Jaké je tvoje nejoblíbenější vánoční jídlo?
Obyčejný bramborový salát s rybím řízkem a rybí polévku, do které si nasypu opečený rohlík nebo housku, což vytvoří takovou kašičku, po které se můžu utlouct.

13. Co pro tebe znamenají Vánoce?
Strašně ráda bych řekla, že pohodu a klídeček, který znamenat mají. Bohužel u nás tohle neplatí a Vánoce u nás znamenají jančení, co komu dát, aby to odpovídalo nějaké hodnotě. Držení se „předepsaných“ forem slavení Vánoc a nic nového.
Moc bych si přála, aby to konečně bylo jinak, ale mám smůlu. :((

14. Dostala jsi někdy dárek, který se ti nelíbil?
Nesnáším praktický dárky! Když jsem byla menší, nebyla jsem ráda za žádné oblečení. Ale nejvíc jsem byla zklamaná z dárku, který jsem dostala před první třídou. Dostala jsem totiž psací stůl. To by mi ani tolik nevadilo, ale bylo to jediné, kromě oblečení, co jsem dostala. Tenkrát jsem byla opravdu naštvaná, protože jsem si moc přála jednoho obrovského plyšáka, kterého měli za výlohou v hračkářství. 

15. Co si představuješ pod pojmem „duch Vánoc“?
Asi si přeci jenom představím naše zvrácené Vánoce. To když už máme rozbalené dárky a koukáme na pohádku. To je jediný poklidný okamžik u nás doma.

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři