18. ledna 2012

My Week in Progress #22

Meme pořádané Nikki Finn.


Příspěvek do tohoto meme tu docela dlouho nebyl a musím se vám přiznat, že jsem na to tak nějak zapomněla. Jednou jsem ho vynechala záměrně a teprve dnes mi došlo, že už to byl nějaký ten pátek... 


Která kniha, kterou jsi nečetla, tě zaujala na blozích či GoodReads?
Under the Never Sky - Veronica Rossi


Jaký film jsi viděla naposled a byl dobrý?
Včera jsme byli v Praze na divadelním zpracování Jany Eyrové. Musím vám říct, že jsem se toho opravdu hodně moc bála, protože ne každé zpracování se povede, tedy, ono se ještě žádné asi opravdu nepovedlo. Každopádně to bylo opravdu hodně dobré. 


Čím sis naposledy udělala radost?
Když nám tu minulý týden konečně sněžilo, hezky jsem se proběhla po sídlišti! Naštěstí sněžilo tak strašně hustě, že mě nikdo nepoznal... 


Co naposledy se ti zdálo?
Měla jsem zase jednou lítací sen a s kamarády jsme si jen tak poletovali atmosférou. V klídku, sem, tam...

Jaké motto, hláška či věta z knihy či netu se ti líbila za poslední týden?
Z knihy Virus:  
"Možná jsme žabaři, pokud jde o vloupání, ale když přijde na to, jak se dostat ven, tak nemáme konkurenci!"

Tři věci, na které máš právě teď chuť?
Olivy! Olivy! A čokoládová zmrzlina. 


Jakou hudbu v těchto dnech posloucháš?
Vzpomínka na taneční a Jive: 

Kdyby tě celý svět teď poslouchal, co bys mu sdělila?
Mě se chce spáááát! 


Kdy ses naposledy od srdce zasmála?
Asi dnes na hodině češtiny. Začaly jsem probírat renesanci a učitelka nám vysvětlovala trochu tehdejší filozofie. "A co oni ti vznešení, ta inteligence pořád zkoumali?" "Pořád bibli (řečeno s obrovským opovržením) a co z toho měli? No, právě že vůbec nic!" (A naštvaně práskla učebnicí o stůl)


Nejbáječnější věc/počin celého týdne?
Přišla Fracture!!
Co máš právě na sobě?
Černé tepláky a tmavě modré triko s nápisem "Little Miss Sunshine"


Dnes večer máš jedinečnou možnost povečeřet s jakoukoli osobou. Kdo to bude?
Pokud sledujete seriál Once Upon a Time, tak dnes bych opravdu ráda povečeřela s malým Henrym. Pokecali bychom o posedlostech knihami! 

2 komentáře:

  1. Tak to je dobrý :D A hlavně jsi mi připomněla chuť na zmrzlinu... :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři