8. ledna 2012

Posuď knihu podle obalu (3)


Nedělní meme pořádané Syki.

Amaranth
Rachael Wade
Amaranth (The Resistance Trilogy, #1)

Můj názor na obálku:
Obálka Amaranthu je jedna z těch, které vám vyrazí dech.  Když jsem ji viděla poprvé, zmohla jsem se pouze na "no páni" a to bylo celé. Potom mi kniha přišla a já jsem na ni opravdu dlouho jen tak zírala. 
Už takto na obrázku navozuje ta fialová velice zvláštní a tajemnou atmosféru, naživo je to trochu výraznější, ale pořád krásné. Červené šaty slečny tam opravdu pěkně vynikají. Jméno autorky a název do obálky dokonale zapadají. No, zkrátka pastva pro oči. 
Obálka má jedinou nevýhodu z praktického hlediska. Je tištěna na takový ten lesklý, nevím, jestli je to přímo něco jako fotopapír, ale prostě něco takového. Takže kdykoliv se knihy dotknu, jsou na ni vidět pořádné šmouhy.
Zde se můžete podívat na celou obálku, včetně zadní strany.

3 komentáře:

  1. Taky si myslím. Opravdu mě zaujala. Úžasné Tak snad bude stejně dobrá i obsahem.

    OdpovědětVymazat
  2. No teda..... Tak to zírám. Naprosto naprosto super! Obálka je opravdu krásná, nevšední, magická.... Barevně je naprosto dokonalá. Ty šmouhy by mě taky trochu štvaly, ale za tu krásu to stojí :-D Můžu se zeptat- čteš knížku česky nebo anglicky?

    OdpovědětVymazat
  3. Čtu ji anglicky a pokud by sis ji chtěla přečíst, na GoodReads je uvolněná jako ebook. :))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři