15. ledna 2012

Posuď knihu podle obalu (4)

Nedělní meme pořádané Syki.


Born Wicked
Jessica Spotswood
Born Wicked (The Cahill Witch Chronicles, #1)
Můj názor na obálku: 
Tak tohle je nádhera! Líbí se mi, jak je celá obálka laděná do tmavších, tajemnějších odstínů, a přesto je vlastně strašně světlá. Proto z ní tak dobře vyčuhují šaty a květiny, které jsou ještě zvýrazněny. Úplně si dokážu představit, jak se to celé leskne a název knihy je  vystouplý a já po něm neustále rukou přejíždím, protože je to strašná zábava. A opravdu hodně se mi líbí font názvu. 
Tohle je přesně jedna z knih, které vás na první pohled zaujmou obálkou, a vy si následně zjišťujete víc a víc. 

Přikládám i video trailer: 

3 komentáře:

  1. tá obálka je nádherná a trailer vyzerá super... túto si chcem rozhodne prečítať!

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, tahle obálka je naprosto úchvatná :) A přesně jaks říkala - donutí člověka hledat další informace :) Jen co tohle dopíšu, letím na goodreads, protože nejen obálka, ale i trailer vypadá prostě super! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo vypadá doopravy krásně. Takové krásné tmavé barvy a ten nápis je taky super. :D :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři