29. ledna 2012

Posuď knihu podle obalu (6)


Nedělní meme pořádané Syki.


Jane
April Lindnerová
 
Anotace: 
Novodobé zpracování klasického příběhu o Janě Eyreové je současným milostným příběhem s dramatickou zápletkou. Jane Mooreová se po smrti rodičů vzdá studia na výtvarné škole a přijme místo chůvy malé holčičky, jejímž otcem je stárnoucí bývalý rocker. Dívka se sžívá s malou Maddy a chodem domácnosti Thornfield Parku, postupně začne podléhat kouzlu zkušeného podmanivého muže a poprvé v životě se zamiluje. Dům ale skrývá tajemství, které život všech obrátí naruby.

Můj názor na obálky: 
Již před delší dobou mě na knihu Jane nalákala obálka (ta vlevo). Příběh Jany Eyrové  mám totiž strašně ráda a na toto přepracování jsem i docela zvědavá. A ta krásná obálka by byl jen takový bonus. 
Dnes jsem ale na bux.cz narazila na jinou obálka. A ta se mi líbí ještě víc! Ta první totiž působí velice jistě, jakože to všechno samozřejmě dopadne dobře, o špatném konci totiž nesmíme ani pochybovat. Ta druhá ale právě říká úplný opak. Je tak krásně tajemná a skoro až trochu mystická, že budu o dobrém konci pochybovat až do poslední stránky. 

2 komentáře:

  1. obidve sú krásne! ja by som sa nevedela rozhodnúť ktorú chcem... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, oni ji nakonec změnili?
    Ta vlevo není špatná, ale táhlo mě to prostě spíš k originálu:)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři