4. ledna 2012

Waiting on Wednesday (38)

Wating on Wednesday je týdenní meme, pořádané Breaking the Spine
Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.



Lola and the Boy Next DoorLola and the Boy Next Door
Stephanie Perkins


Nastávající návrhářka Lola nevěří na módu... ona věří na kostým.  Čím výraznější oblečení - třpytivé, zábavné a divoké - tím lepší. 
I když se její styl může zdát strašný, je oddanou dcerou a kamarádkou, s velkými plány do budoucna. A všechno je perfektní, dokud se do sousedství nevrátí obávaná dvojčata Calliope a Cricket Bellovi.
Když Cricket - nadaný vynálezce - vystoupí ze stínu své sestry a vrátí se zpět do Lolina života, musí Lola konečně rozhodnout, jaké city chová k tomuto chlapci od vedle. 
...

Anna byla fenomenální a já už se opravdu nemůžu dočkat, až si přečtu Lolu! To bude zas skvěle strávený čas! 

4 komentáře:

  1. O téhle knize jsem už něco četla :) Těším se, až ji uvidím v knihkupectví :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky!
    Pomohla jsi mi moc, děkuji :-) A mohla by jsi mi když tak poslat nějaké odkazy na to, kam přesně napsat? Já si sice nemyslím, že zrovna mně by to dali , ale spíš mě to tak zajímá :))

    PS: A to si potom ty knihy můžeš nechat a nevracet je jim?

    OdpovědětVymazat
  3. Úúú.. :)Lola. Ano, souhlasím, Anna byla geniální a na Lolu se také chystám. Doufám, že co nejdřív. :)

    OdpovědětVymazat
  4. No vida, o téhle autorce jsem taky neměla ani zdání :) Sice na tyhle typy knížek nějak zvlášť nejsem, ale na goodreads vypadá velmi dobře hodnocena, tak uvidíme :)

    S tou Annou díky za info :) Můžu se ještě zeptat odkuds ji dostala? :)Jestli se objednávala ze zahraničí nebo je normálně odtud?

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři