1. února 2012

Měsíční chvástačka: leden 2012

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané Judit
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde

Zahrnuje knihy -
- zakoupené
- darované
- vyhrané
- recenzní výtisky



Koupené knihy: 
Doušek věčnosti (Tina Salo #2) - Petra Neomillnerová
Fracture - Megan Miranda

Knihy, jako dárek: 

Vyhrané knihy: 
Words of Silk - Sandra Brown

Recenzní výtisky: 
Pantheons (Pantheons #1) - E. J. Dabel (ebok

Ebooky
Pantheons Magic Gifts (Kate Daniels, #5.4) The God Complex Summer's Crossing (Iron Fey, #3.5)
The Vincent Boys (The Vincent Boys, #1)


Blog Another World! 

7 komentářů:

  1. Ahoj,
    chtěla bych se zeptat, kde najdu tu soutěž, pravidla atd. a jestli můžu soutěžit, ikdyž nemám žádný blog o knihách nebo tak. :)

    díky za odpověĎ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! :)
      Soutěž teprve vypukne 14.2. a zapojit se může úplně každý, žádný blog k tomu není potřeba! ;)

      Vymazat
  2. Tvoje videa mám strašně ráda a vždycky se těším hned na další ;))
    Huh, strašně se mi líbí obálka Die for me, takže až zlomím moji angličtinu... :D
    A Jsem číslo 4 je strašně super film a Alex je prostě... no coment :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné video! Jsem zvědavá, jak se ti budou líbit The Vincent Boys, mně se líbili, ale zároveň mě na tom příběhu hodně aspoktů štvalo.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem vážně zvědavá, co řekneš na Switched :) Já ji četla a nějak mě nezaujala, ale třeba tobě se bude líbit :)
    jinak opět velmi velmi slušná hromada! :D Nechápu, jak se vám to daří takhle vršit, já si ze své brigády můžu dovolit tak maximálně tři knížky měsíčně a to jsem ještě ráda :D :)
    Takže tiše závidím a přeji pěkné čtení! :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Samé zajímavé knihy a opět pěkné video :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři