29. února 2012

Netrpělivě očekávaný článek... vyhlášení vítězů!



Je to tady! Přestupný rok! Konečně máme zase po čtyřech letech 29. února! Takže všem, kdo má dnes narozeniny, přeju všechno nejlepší!
Co na mě tak koukáte? Já vyhlašování přeci vůbec nezdržuju!
A víte co? Ještě vám řeknu, že se do soutěže zapojilo celkem 127 soutěžících! Páni! Každý měl možnost získat až pět vstupů, takže když to za mě počítač všechno hezky sečetl, zjistil, že jste celkem dali dohromady úžasných 549 vstupů! Tomu říkám pěkné číslo!

Co je?
Ale no jo pořád!
Tak tedy přejdeme k samotnému vyhlašování!
Ještě chci říct, že soutěžním úkolem bylo odpovědět na otázku: "Co si myslíte o Valentýnu?" Uvedu tedy jméno výherce a následně pak i jeho odpověď.

-          Knihu Hunger Games a plakáty dle vlastního výběru a balíček záložek vyhrává:

mynonka
Valentýn ani 1. máj pro mě nejsou nijak moc důležité dny. Myslím, že páry jsou akorát k sobě trochu milejší, ale podle mě se stejně milují celý rok, tak proč to soustřeďovat na jeden jediný den? S přítelem si po smsce většinou popřejeme pěkného Valntýna, ale žádné veledary, sladká srdíčka ani medvídky neočekávám:). Ale na druhou stranu neodsuzuji ty, kteří tento svátek slaví:).“

Virginia
 „Oslavu zamilovanosti je hezká myšlenka, škoda jen, že je pro něj vyhrazen jen jeden den v roce. Neměla by být taková oslava stálá, a ne jen když je to v kalendáři?“

Hanka P.
 „Líbí se mi myšlenka tohoto svátu, ale osobně ho nijak extra neslavím.“


-          Ještě ale nekončíme! Musím ještě rozdat tři další slíbené ceny! Plakáty vlastního výběru a balíčky záložek!
Které vyhrává:

Wewerka
 „Dřív jsem tento svátek dodržovala a vždycky jsem byla zklamaná že nemám s kým ho slavit. Teď jsem zmoudřela a vždycky když nadejde toto ,,slavné" datum, tak ho okázale ignoruju. je to jen další blbost od Američanů,podobně jako Santa Claus, Haloween(i když ten se mi docela líbí :)) vadí mi, že to tady není tradiční, dodržuji spíš 1.máj, je to ,,naše" český :)“

Stormy
 „Valentín svojim spôsobom vlastne ani sviatok nie je. Podľa mňa si ho len vymysleli tí, ktorí si čosi u svojho partnera museli vyžehliť a nevedeli ako :) Pre mňa deň, ako každý iný :)“

Eby
„Valentýn nějak extra nemusím, vždyť to, že mám někoho ráda mu nemusím dokazovat v určený den v roce, ale kdykoliv chci.“

... 
To byla fuška, to vám tedy řeknu…

Všem výhercům strašně moc gratuluju! Doufám, že si ceny užijete! 
Odpovězte mi ale prosím na email do 48 hodin, jinak totiž o výhru přijdete a já vyberu nového vítěze! 

Kdo jste nevyhrál… nezoufejte! Už teď plánuju několik dalších soutěží a řeknu vám, budou opravdu zajímavé!

9 komentářů:

  1. áá škodaa, ale moc se těším na nové soutěže!! :-) určitě v nich se mnou počítej!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji. Užijte si výhru

    OdpovědětVymazat
  3. Will :-O Ja tomu nedokážem uveriť! Ďakujem! :) A gratulujem ostatným :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem neuvěřitelně potěšena a překvapena...moc děkujiii:) a také gratuluji dalším šťastným...snad nepřijdeme i o štěstí v lásce:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jů,to snad není možný :D Konečně sjem ěnco vyhrála :D děkuju!:)

    OdpovědětVymazat
  6. všem výhercům gratuluji..:)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky jsem si toho prostředníčku všimla. :D Naštěstí mě už máma ujistila, že jenom češi mají tady tohle ve své... no povaze. :D A upřímně doufám, že to ten autor obálky nemyslel tak jako češi. :D A vítězům gratuluju! Ovšem přiznávám, že vrhám na obrazovku blesky a proklínám generátor čísel... :D

    OdpovědětVymazat
  8. Most of these senior citizens are not comfortable with the
    use of internet or are incapable of visiting the State Comptrollers office and thus for them newspaper listings does the job.
    Or, when we speak of American capitalism, do we mean jobs for our people, medical care for all of us, decent wages and decent retirements.
    Several news reports, writers, and analysts play a crucial role in the
    development of global news undoubtedly. Sometimes local PR can attract better business for you than an article in Indian media.
    The contempt he held for America had little to do with politics
    and democracy.

    Feel free to surf to my webpage - click here

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři